آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

مشاور رسانه‌اي او: مردم خواهان بازگشت دوران «شیرین» احمدی‌نژاد هستند!



اخبار,اخبارسیاسی,مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد

 
 اخبار سیاسی - مشاور رسانه‌اي او: مردم خواهان بازگشت دوران «شیرین» احمدی‌نژاد هستند!

 مشاور رسانه اي سابق محمود احمدی نژاد،، در واکنش به اظهارات اخیر رييس جمهور مبنی بر اینکه سال‌های ۸۴ تا ۹۲ دیگر تکرار نمی‌شود، سوگند وی در این زمینه را «خوف‌انگیز» خوانده و با اتهام زني آشكار به رييس دولت، افزود: این سوگندها می‌تواند شائبه هدف‌گذاری‌های خاص و برنامه‌ریزی دولت حسن روحانی برای انتخابات بعدی و «دست‌کاری در آرا مردم» را به ذهن متبادر کند!!

علی‌اکبر جوانفکر، در یادداشتی که در وبلاگ شخصی‌اش منتشر شده مدعي شد: سوگندهای حسن روحانی برای اثبات کارآمدی خود و ناکارآمدی فرد پیش از او، نشان می‌دهد که کلید او برای حل مشکلات هیچ اثری جز قفل کردن درهای باز پیشرفت در ایران نداشته است! حسن روحانی، در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن برای اقناع سرمایه‌گذاران درباره بهبود شرایط تولید در ایران و آماده‌شدن زمینه‌های سرمایه‌گذاری گفته بود: «والله، بالله و تالله که سال‌های ۸۴ تا ۹۲ گذشت و دیگر تکرار نمی‌شود».

مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد معتقد است که حسن روحانی درهای پرونده هسته‌ای ایران را «سه‌قفله» کرده و عنقریب است که آقای روحانی همین کلید را تحویل کاترین اشتون دهد! جوانفکر «سه بار قسم جلاله» خوردن روحانی را «صف‌آرایی زودهنگام» او در برابر خواست مردم برای بازگشت احمدی‌نژاد عنوان کرده است!

وي، دوران هشت ساله احمدی نژاد را دورانی «مشعشع»!! خوانده و می‌گوید که «ناکارآمدی و ناتوانی آشکار دولت یازدهم در اداره امور کشور با وجود همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها» سبب شده تا مردم دوباره به فکر بازگشت احمدی‌نژاد باشند. جوانفکر در ادامه یادداشت خود دولت روحانی را دولتی توصیف کرده که در آن «طبقه اشراف» بر امور اجرایی کشور نظارت دارند و نتیجه می‌گیرد که در دولتی این‌چنینی شخصیت‌هایی نظیر احمدی‌نژاد ترور شخصیتی می‌شوند و هیچ‌گاه اجازه ظهور نخواهند یافت.

مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد معتقد است که مردم ایران از یک سو «خاطرات شیرین دوران مدیریت» محمود احمدی‌نژاد را در یاد دارند و از سوی دیگر «ناکارآمدی و ناتوانی» دولت جدید را نیز «آشکار» می‌بینند و به همین خاطر خواهان بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه قدرت‌اند!

اظهارات جوانفکر و تاکید وی بر دوران «شیرین» مدیریت احمدی‌نژاد در حالی بیان می‌شود که منتقدان محمود احمدی‌نژاد، وضعیت کشور در هشت سال گذشته را بحرانی توصیف کرده و گفته‌اند که نرخ رشد منفی ۸. ۵ درصدی اقتصاد، رسیدن نرخ تورم به رقمی بالای ۴۰ درصد، فسادهای گسترده مالی، تشدید محدودیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، افزایش تحریم‌های جهانی و کاهش اعتبار ایران در سطح بین‌المللی، دستاورد مدیریت احمدی‌نژاد و دولت‌های نهم و دهم طی این دوره است.


علی‌رغم وجود آمارها و همچنین نگارش شش نامه از سوی اقتصاددانان به احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری وی، جوانفکر معتقد است که تمامی تصمیمات اتخاذ شده در دولت احمدی‌نژاد از بالاترین میزان عقلانیت و تدبیر برخوردار بوده است!
اخبار سیاسی - بهار نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------