آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

تعامل دولت با مجلس برای رفع بار مالی اجرای طرح کاداستر



اخبار,اخبارسیاسی,طرح کاداستر


 اخبار سیاسی - تعامل دولت با مجلس برای رفع بار مالی اجرای طرح کاداستر

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی و رفع ایرادات وارده به طرح کاداستر از سوی شورای نگهبان در کمیسیون متبوعش با حضور مسئولان مربوطه خبر داد و گفت: با تعامل دولت ایراد وارده به این طرح مبنی بر بار مالی رفع شد.

محمد دهقان در گفت وگو با خانه ملت٬ در تشریح جزییات جلسه یک‌شنبه( 19 مرداد) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ گفت: در جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس ایرادات وارده به طرح کاداستر و لایحه آیین دادرسی کیفری اعاده شده از سوی شورای نگهبان با حضور مسئولان مربوطه بررسی شد.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: ایرادات جزیی اعاده شده از سوی شورای نگهبان به لایحه آیین دادرسی کیفری با حضور نماینده شورای نگهبان٬ رئیس سازمان قضایی نیروی مسلح٬ کارشناسان قوه قضاییه و اعضای کمیسیون قضایی مجلس بررسی و در راستای تامین نظر شورای نگهبان ایرادات برطرف شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون متبوعش٬ تصریح کرد: ایرادات وارده به طرح کاداستر از جمله اشکالات شکلی و همچنین ایراد اصل 85 این طرح نیز با حضور مسئولان سازمان ثبت بررسی شد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی٬ همچنین از بررسی ایراد وارده به طرح کاداستر مبنی بر داشتن بار مالی در کمیسیون قضایی مجلس خبر داد و گفت: با تعامل دولت در تامین منابع مالی این طرح این ایراد نیز برطرف شد.
 اخبار سیاسی - خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------