آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

امام را ابزار انتقامجويي نكنيد



اخبار,اخبارسیاسی,مجيد انصاري

 

 اخبار سیاسی  -  مجيد انصاري:
امام را ابزار انتقامجويي نكنيد

اعلام مواضع مجمع روحانيون درباره اعتقاد آرمان اصلاح‌طلب به راه امام‌خميني (س)

اعضاي مجمع روحانيون مبارز در آخرين جلسه‌ خود از عملكرد تيم مذاكره‌كننده هسته‌يي تقدير و تشكر كردند. در اين نشست اعضاي مجمع روحانيون مبارز ضمن نكوهش و محكوم كردن مجدد حوادث تلخ ناشي از اقدامات خشونت باري كه گروه‌هاي افراطي به نام اسلام انجام مي‌دهند با توجه به برگزاري كنفرانس مقابله با جريانات تكفيري در قم آن را اقدامي لازم وقابل ستايش دانستند. اعضاي اين مجمع ابراز اميدواري كردند: رهبران مذهبي سني و شيعه جهان اسلام با وحدت كلمه و تكيه بر مشتركات اسلامي، مردم مسلمان و كشورهاي اسلامي را از خطر افراطي‌گري برهانند.

 

روحانيون مبارز با تاكيد بر نظرات امام بزرگوار كه وحدت را تنها راه مقابله با بدخواهان دنياي اسلام مي‌دانستند از رهبران ديني جهان اسلام درخواست كردند كه در اين شرايط ويژه‌يي كه منطقه خاورميانه درگير آن است، دولت‌هاي كشورهاي اسلامي را به اعتصام به حبل‌الله وحدت و يگانگي الهي توصيه كنند تا آن را نصب‌العين خود قرار دهند و از تفرقه بپرهيزند و بدانند كه انديشه‌هاي وحدت‌آفرين امام خميني، همواره سرمايه بزرگي فراروي مسلمانان خواهد بود.

 

توصيه‌هاي مكرر آن بزرگوار بر وحدت جهان اسلام امروز نياز و شرط حتمي براي توفيق در راه مبارزه با جريانات افراطي در هر شكل آن از جمله داعش است. مجمع روحانيون مبارز همچنين خاطرنشان كردند: با اعتقاد راسخ به آرمان اصلاح‌طلبي بر اين باور است كه امام خميني رضوان‌الله تعالي عليه،  هويت هميشه درخشنده انقلاب اسلامي بوده و خواهد بود.

 

كساني كه با منش و منهج امام خميني فاصله پيدا كرده‌اند، حقيقت مكتب و راه نوراني آن پيشواي كم نظير را نشناخته‌اند و با آرمان اصلاح‌طلبي فاصله گرفته‌اند. در پايان جلسه مجمع روحانيون پس از بررسي آخرين وضعيت مذاكرات هسته‌يي از زحمات مذاكره‌كنندگان و دولت محترم تقدير و آرزو كرد كه خير و بركت و اميد و موفقيت در پايان اين گفت‌وگوها نصيب ملت ايران شود.


 اخبار سیاسی  - اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------