آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

پاسخ دکترمعین به یاوه‌گویی‌هاي«دلواپسان»



اخبار,اخبارسیاسی,اصلاح طلبان

 

 اخبار سیاسی -  پاسخ دکترمعین به یاوه‌گویی‌هاي«دلواپسان»

 دکتر مصطفی معین، وزیر علوم دولت های هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی، در یادداشتی، در پاسخ به «یاوه هایی» تحت عنوان «حلقه معین» که توسط «دلواپسان دولت مهرورزی و عدالت» جاری شده، از همکاران سابق خود در وزارتخانه قاطعانه حمایت کرد.

به گزارش انصاف نیوز، دکتر معین در فیسبوک خود نوشت: "هرکه درین حلقه نیست فارغ ازین ماجراست!" امروز که فرصت کردم نگاهی به روزنامه های دیروز و پریروز بیاندازم، دیدم تیتر اصلی صفحه ی اول روزنامه ی آرمان روز دوشنبه 1393/9/4این است: "پاسخ های معینی به بهانه حلقه معین" ، "وقتی مسوءل شدم، نباید جناح های سیاسی برایم فرقی کند".

در وهله ی اول متوجه نشدم که منظور چیست! و آقای "معینی" که در باره ی "حلقه معین" پاسخ داده، کیست؟! بعد که به صفحه 6 برای خواندن ادامه ی مطلب مراجعه کردم، دیدم که روزنامه نگار محترم (سرکار خانم مطهره شفیعی) مطالب جلد اول "تاریخ شفاهی آموزش عالی ایران (1368-1372) را مرور کرده و به برخی دیدگاهها، انتصاب ها و عملکردهایم در دوره ی اول مسوولیت در وزارت فرهنگ و آموزش عالی استناد نموده و خواسته است به یاوه‌هایی که اخیرا" تحت عنوان "حلقه معین" در هنگام مخالفت با وزرای پیشنهادی به مجلس بر زبان "دلواپسان دولت مهرورزی و عدالت" جاری شده است پاسخ دهد.

بنده به نیت شکرگزاری از لطف و توفیق الهی و همچنین قدردانی از جمع همکارانم (یا به تعبیر آقایان "حلقه معین") در دوران 10 ساله وزارت در سه دولت سازندگی و اصلاحات، باید شهادت دهم که آنان فرهیختگانی بودند که فارغ از مرزبندی های رایج سیاسی (اصلاح طلب یا اصول گرا) با انگیزه های پاک الهی، با دلدادگی و عشق خدمت به مردم و توسعه ی علمی ایران مسوولیت پذیرفته بودند و آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

 

البته در جامعه ای که فرهنگ دون پروری و نخبه کشی از ویژگی های آن است، آنان امروز تاوان صداقت، دانش، اخلاق و ثابت قدمی خود در نیل به هدف را در برابر مدعیان طلبکار و بی هنر داده و می دهند!‬

 

 اخبار سیاسی  - انصاف نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------