آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

مشایی: بیکارم



اخبار,اخبارسیاسی,رئیس دفتر محمود احمدی نژاد

مشایی در پاسخ به واکنش خبرنگاران که اگر شغل بهتری سراغ دارید، بگویید برویم، گفت: خودم بیکارم، شغلی ندارم. درست می گوید او شغلی ندارد که همه از آن باخبر باشند.

روزنامه «آرمان» گفت وگوی کوتاهی از «اسفندیار رحیم مشایی» رییس دفتر «محمود احمدی نژاد» با خبرنگاران را منتشر کرده که وی از پاسخ روشن به سووالات اجتناب کرده است.
 
رئیس دفتر رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به سوال خبرنگاران، همچنان سعی کرد سکوت کند یا جواب های کوتاه بدهد. اسفندیار رحیم مشایی در حاشیه مراسم ترحیم والده محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه امروز کجا هستید و چه فعالیتی دارید؟ گفت: ایران، تهران هستم.

 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با آقای احمدی نژاد ارتباط دارید؟ ابراز کرد: این چه سوالی است که می پرسید؟ رئیس دفتر محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما درباره اظهارات رحیمی درمورد شما و طرح سروش آسمانی چیست؟ توضیح داد: این چه شغلی است شما دارید، بروید دنبال یک شغل بهتر.

مشایی در پاسخ به واکنش خبرنگاران که اگر شغل بهتری سراغ دارید، بگویید برویم، گفت: خودم بیکارم، شغلی ندارم. درست می گوید او شغلی ندارد که همه از آن باخبر باشند. یک زمان هم خبر رسید که از دفتر احمدی نژاد رفته است اما به کجا را کسی ندانست. مشایی هست و همین سکوتش نشان از بودنش دارد.

 

اگر قرار بود مشایی نباشد که دیگر سکوت معنایی نداشت و می توانست هر آنچه از او سوال می شود پاسخ دهد حتی می توانست مانند بقایی اجازه حضور خبرنگاری را در دفترش بدهد و با او به درد دل بنشیند تا به گفته یک منبع آگاه! پیامش را به جامعه برساند. اگر هم قرار است مشایی باشد که دیگر این سکوت یعنی چه؟ مشایی هست و خواهد بود و ساده لوحانه است اگر تصور شود او نیست!


  اخبار سیاسی - آرمان  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------