آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

واکنش دو عضو بیت امام (ره) به اتفاقات اخیر شیراز



ما داعیه مبارزه با کج روی های اسلامی داریم... یک نماینده که دلسوز انقلاب و نظام است، بدون اینکه در جلسه سخنرانی اش، خلافی کرده باشد و حتی حرفی زده باشد، با برخورد اینگونه مواجه می شود. باعث سرافکندگی است

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر آشتیانی از اعضای قدیمی بیت امام (ره) که سابقه نمایندگی امام (ره) در ژاندارمری را در کارنامه خود دارد. او که به واسطه همین نزدیکی به رهبر کبیر انقلاب ، از نزديك شاهد سيره عملي او بوده و ناظر صراحت عمل امام است، می گوید:  حادثه تاثربرانگیز شیراز، با مبانی اسلام هیچ سازگاری ندارد.

اخبار,اخبارسیاسی,حمله‌ به‌ مطهری


وی با بیان این مطلب که «یکی از مهمترین شعارهای انقلاب ما استقلال ازادی بود» به «انتخاب» می گوید: باید حرمت انسان ها را حفظ کنیم، حالا از هر قوم و جمعیتی که می خواهند باشند.

آشتیانی اضافه کرد: اقای مطهری فرزند فردی است یکی از مفاخر عالم تشیع بود و امام در مورد ایشان فرمودند که بدون استثنا کتاب هایش خوانده شود.

وی با اشاره به تخریب اتوموبیل مطهری و حمله به وی ادام هداد: دکتر مطهری  که فقط «قصد سخنرانی» داشته اما درحالیکه هنوز صحبتی نکرده، با چنین برخوردهایی روبرو می شود و جراحاتی به او وارد می شود.

آشتیانی با بیان این مطلب که «این موضوع دل هر انسانی را آزرده می کند»، اضافه کرد: مسئولین وزارت کشور مسئول امنیت داخلی هستند و باید جلوی این حرکات و کج روی ها را بگیرند. این اعمال مسلما به نفع کشور نیست بلکه باعث می شود که افرادی که از اسلام اگاهی زیادی ندارند، از این دین رحمت و بخشش فاصله بگیرند

او تاکید کرد: ما باید کاری کنیم که با اعمال مان افراد را جذب اسلام، امام و انقلاب و رهبری کنیم، این شیوه عمل هم از نظر اسلام مقبول نیست و هم از بعد خارجی برای کشور گران تمام می شود.

آشتیانی به دولت توصیه کرد «آقایان باید بنشینند و علاجی برای این اتفاقات پیدا کنند. ما در کشوری هستیم که در آن قانون حاکم است و قانون برای همه افراد مساوی است.»

وی ادامه داد: گذشته از این مسائل، مطهری فرزند انقلاب است و وکیل ملت است، این وکلای ملت مانند تمام دنیا مصونیت دارند و می توانند همه جا صحبت کند

او در پایان گفت: انشالله امیدواریم که این اخرین حرکت باشد و مسئولین فکری اساسی برای این کار قبیح انجام دهند.

سید محمد موسوی: مسئولین باید برای این مسئله فکری بکنند، وگرنه گستره چنین اتفاقاتی دامن همه را می گیرد

 

اخبار,اخبارسیاسی,حمله‌ به‌ مطهری


حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی از زمره ی افرادی است که حضوری همیشگی در دفتر امام (ره) داشته و از دوستان و یاران نزدیک یادگار امام به حساب می آید، همچنین مسئول نذورات حرم حضرت امام می باشد. او سالهاست که در حوزه علمیه قم به تدریس خارج فقه و اصول مشغول است.

شاگرد امام خمینی (ره) با اشاره به حادثه شیراز می گوید: اینکه یک انسان با فضیلت که فرزند یکی از چهره های شاخص و کلیدی انقلاب است، در شرایطی که هنوز سخنی در شیراز به زبان نیاورده، چنین برخوردی می شود و تا ضرب و شتم او پیش می روند، آن هم به جرم ناکرده، خیلی قابل تاسف و تاثر است، دنیا به خاطر این ماجرا به ما می خندد و می گوید شما در چه وضعی هستید.

وی با بیان این مطلب که «ما داعیه مبارزه با کج روی های اسلامی داریم»، افزوذ: یک نماینده که دلسوز انقلاب و نظام است، بدون اینکه در جلسه سخنرانی اش، خلافی کرده باشد و حتی حرفی زده باشد، با برخورد اینگونه مواجه می شود. باعث سرافکندگی است

او ادامه داد: مسئولین باید برای این مسئله فکری بکنند، وگرنه اگر این اتفاقات ادامه پیدا می کند و گستره ه ی آن دامن همه را می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی با تاکید بر اینکه «مسئول امنیت جانی و تامین امنیت جلسات سخنرانی برعهده ی وزارت کشور است» گفت: دولت و بالاخص وزارت کشور باید عکس العمل نشان داده و مانع وقوع اتفاقات مشابه شوند..


 اخبار سیاسی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------