آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

صادق زیباکلام : آقای ظریف! یک ملت پشت شما هستند / سال آینده اوباما و روحانی دیدار می کنند



اخبار,اخبارسیاسی,صادق زیبا کلام

صادق زیباکلام در خصوص ملاقات کوتاه ظریف و اوباما گفت: این امری کاملا اجتناب ناپذیر است که دیر یا زود باید اتفاق می افتاد و پیش بینی من این است که سال آینده این ملاقات مبدل به دیدار آقای دکتر روحانی و رئیس جمهور آمریکا خواهد شد.

  صادق زیباکلام در خصوص ملاقات کوتاه ظریف و اوباما  گفت: این امری کاملا اجتناب ناپذیر است که دیر یا زود باید اتفاق می افتاد و پیش بینی من این است که سال آینده این ملاقات مبدل به دیدار آقای دکتر روحانی و رئیس جمهور آمریکا خواهد شد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفتگو با تیک ، اظهار داشت: جبهه پایداری و اصولگرایان تندرو همانطور که با توافق وین و برجام مخالف بودند طبیعی است که هر دیدگاه و رفتاری که تنش زدایی را کاهش دهد را محکوم می کنند.

وی افزود: آقای ظریف! شما باید از کاری که کردید دفاع کنید، عمل شما در جهت منافع ملی است و باید به آن  افتخار کنید، بدانید یک ملت پشت شما هستند و از شما حمایت میکنند. مردم به آقای دکتر روحانی و شما رأی داده اند که عملکرد غلط دوره قبل به توسط شما اصلاح شود.

زیباکلام تصریح کرد: آنهایی که نیاز به رفع و رجوع دارند همان کسانی هستند که منافع ملی را فدای اهداف گروهی خود کرده اند و میخواهند این دیدگاه ها را به جلو ببرند.

صادق زیبا کلام گفت: من ضمن تقدیر از عملکرد آقای ظریف به ایشان یادآور میشوم که شما نیازی نیست که از این کار دفاع کنید شما کافی است در رسانه ها ، در مجلس و حتی در نماز جمعه حضور پیدا کرده و این را بیان کنید که بدیهی است که روابط ما باید با همه کشورها بر اساس منافع متقابل، برقرار باشد .

 

 اخبار  سیاسی  -  تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------