آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

وکیل بابک زنجانی : معرفی ۱۷ بانک خارجی از سوی زنجانی به شرکت نفت/ بانک صادرکننده ضمانت‌نامه‌ها هزینه سنگینی را دریافت می‌کند



اخبار,اخبارسیاسی, بابک زنجانی

وکیل بایک زنجانی گفت: موکل من 17 بانک خارجی را معرفی کرده و شرکت نفت باید از میان آنها یکی را جهت همکاری و دریافت مطالبات خود انتخاب کند.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود در مهلت یک ماهه دادگاه برای بازپرداخت بدهی داده است، گفت: موکل من 17 بانک خارجی را معرفی کرده و شرکت نفت باید از میان آنها یکی را جهت همکاری و دریافت مطالبات خود انتخاب کند.

وی با بیان اینکه بانکی که بخواهد ضمانت‌نامه و تبادلات بانکی را انجام دهد کمیسیون خیلی سنگینی می‌‌گیرد، افزود: به همین جهت باید شرکت نفت بانک مورد نظر را تایید کند که اگر ضمانت‌نامه‌ای صادر شد مثل دفعه قبل نگویند ما آن را تایید نمی‌کنیم یا معتبر نیست.

کوهپایه‌زاده تصریح کرد: از آنجایی که بانک صادرکننده ضمانت‌نامه‌ها هزینه سنگینی را دریافت می‌کند اگر شرکت نفت بانک را تایید نکند تنها یک هزینه گزاف از جیب موکل من می‌رود.

وکیل زنجانی با بیان اینکه یک ماه فرصت داده شده از سوی دادگاه جهت تسویه حساب بوده گفت: ممکن است رأس یک ماه جلسه بعدی برگزار نشود در هر صورت ما در حال رایزنی هستیم.

وی تصریح کرد: یک بخشی از کار دست ما نیست و در مراحل بروکراسی اداری افتاده، چرا که خیلی وقت پیش موکل من درخواست کرد که شرکت نفت یک بانک را تایید کند اما شرکت نفت در پاسخ به ما گفته بود که از بانک مرکزی استعلام خواسته و این در حالی است که تمامی این استعلامات می‌توانست طی 24 ساعت بین بانک مرکزی و شرکت نفت انجام شود.

کوهپایه‌زاده خاطر نشان کرد: من نمی‌خواهم بدبینانه نگاه کنم اما موکل من در این ماجرا صادقانه کار را پیش برده است و ما همچنان منتظر اعلام شرکت نفت و انتخاب یک بانک از سوی آنها هستیم.


 اخبار  سیاسی  -  فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------