آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا احمدی‌نژاد محاکمه شود



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , احمدی نژاد

منتخب مردم در مجلس دهم گفت: دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا محمود احمدی‌نژاد محاکمه شود و پاسخگوی عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری باشد، عملکردی که یک نمونه از آن فراهم کردن امکان مصادره 2 میلیارد دلار ایران در آمریکا است.

رویداد۲۴-منتخب مردم در مجلس دهم گفت: دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا محمود احمدی‌نژاد محاکمه شود و پاسخگوی عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری باشد، عملکردی که یک نمونه از آن فراهم کردن امکان مصادره 2 میلیارد دلار ایران در آمریکا است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس نهم و مجلس آینده، در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با اشاره به صدور حکم دیوان عالی آمریکا برای مصادره 2 میلیارد دلار از دارایی‌های سرمایه‌گذاری شده ایران در بانک‌های آمریکا گفت: در این قضیه ابتدا یک مسئله را در نظر گرفت که این اقدام آمریکا همان‌طور که دیپلمات‌ها و دستگاه سیاست خارجی در مواضع رسمی خود اعلام کردند عین راهزنی و سرقت است.

وی افزود: بنابراین در این مسئله ابتدا باید یک اعتراض همگانی نسبت به این حکم دیوان عالی آمریکا که خلاف قانون و خلاف عرف بین‌المللی محسوب می‌شود و بر پایه ادعاهای غیر مستند صادرشده است شکل بگیرد تا زمینه بازپس‌گیری اموال کشورمان را فراهم کنیم.

جعفرزاده بابیان اینکه اما در این مسئله نباید اصل قضیه را فراموش کرد و به‌نوعی نباید صورت‌مسئله را پاک کرد گفت: دست‌اندازی و دست برد آمریکایی‌ها به اموال ایران در آمریکا بی‌تردید نتیجه بی‌احتیاطی، بی‌تدبیری و قانون‌گریزی‌های دولت احمدی‌نژاد بوده است.

منتخب مجلس دهم با انتقاد از دلواپسانی که دولت را در این قضیه متهم می‌کنند گفت:دلواپسانی که دولت را در این قضیه متهم می‌کنند باید توجه داشته باشند که دیگر مردم، فریب فضاسازی‌های آن‌ها را نمی‌خورند و نمی‌توانند با صدای بلند خود واقعیت‌ها را کتمان کنند.

او افزود: دلواپسانی که به گفته آقای کوچک زاده به امید خدا قرار است راهی سوریه شوند و به‌عنوان مدافع حرم به فیض شهادت نائل آیند تا به این وسیله شاید حال که دنیای خود را ازدست‌داده‌اند، لااقل برای آخرت خود توشه‌ای جمع کنند و امثال آقای عراقچی به‌عنوان یکی از دیپلمات‌هایی که به تعبیر مقام معظم رهبری از سربازان خط مقدم دفاع از منافع کشور در مذاکرات هسته‌ای بودند از نیش و زبان‌های آن‌ها در صفحات اجتماعی خود رهایی پیدا کنند؛ باید توجه کنند واقعیت این است که مصادره 2 میلیارد دلار ایران ناشی از بی‌تدبیری و بی‌احتیاطی دولتی است که تمام‌قد از آن دفاع می‌کردند و نمی‌توانند از این واقعیت فرار کنند.

جعفرزاده با تأکید بر اینکه بی‌تدبیری، بی‌احتیاطی و قانون‌گریزی‌های دولت محمود احمدی‌نژاد تنها محدود به مصادره 2 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران در آمریکا محدود نمی‌شود گفت: اگر قرار باشد روزی عملکرد 8 ساله دولت احمدی‌نژاد را فهرست کرد، می‌توان سیاهه‌ای از خرابکاری‌ها و حیف‌ومیل کردن دارایی‌های مردم ایران منتشر کرد که نشان می‌دهد که چگونه نه‌تنها ترمز پیشرفت کشور در این سال‌ها کشیده شد بلکه کشور روندی رو به عقب پیدا کرد.

او ادامه داد: در ادامه با تأکید بر ضرورت محاکمه محمود احمدی‌نژاد به دلیل عملکردی که موجب عقب‌گرد و حیف‌ومیل منابع عظیم کشور شد گفت: دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا محمود احمدی‌نژاد محاکمه شود و پاسخگوی عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری باشد، عملکردی که یک نمونه از آن فراهم کردن امکان مصادره 2 میلیارد دلار ایران در آمریکا است.

جعفرزاده بابیان اینکه مسلماً نظام جمهوری اسلامی ایران با هیچ‌کس تعارف و رودربایستی ندارد و با احدی هم‌پیمان عقد و اخوت دائمی نبسته است گفت: همان‌طور که روزی در دادگاه‌های جمهوری اسلامی مهدی هاشمی، محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم محاکمه و محکوم شدند بهتر است برای پایه همان رویه عدالت محور، دادگاه محاکمه احمدی‌نژاد هم برگزار شود که اگر بی‌گناه بود اعلام شود تا به اتهاماتی که به او زده می‌شود پایان داده شود و اگر گناه‌کار شناخته‌شده به سزای اعمالش برسد.

 اخبار سیاسی  - رویداد۲۴

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------