آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

موقعیتهای لاریجانی نتیجه تلاش شخص اوست و ربطی به اصولگرایان ندارد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,لاریجانی

لاریجانی جز رهبری میدانی اصولگرایان در بهارستان که می‌توان آن را به رهبری میدانی کل این جریان بسط داد، به رهبری سیاسی اردوگاه اصولگرایی هم می‌اندیشد. جریانی که دیگر تشکل‌های روحانی قم نمی‌توانند آنها را راهبری کنند و هیچ مرجعی برای تصمیم‌گیری‌های عمده آن وجود ندارد.

به گزارش اعتماد ، از ميدان به در شدن محمود احمدي‌نژاد، از سكه افتادن محمدباقر قاليباف و افول جايگاه سياسي روحانيون متنفذ اصولگرا صحنه را براي لاريجاني خالي كرده تا او به فكر ايفاي نقشي متفاوت در سياست ايران باشد. او تمام موقعيت امروزش را در مركزيت توجه اصولگرايان، به تنهايي كسب كرده و در اين راه از اصولگرايان جز ضرب شصت‌هاي گاه و بي‌گاه چيزي نديده و اين يعني آنكه منت او تا مدت‌ها به عنوان يك منجي بر سر اصولگرايان خواهد بود. اين موقعيتي است كه علي لاريجاني نمي‌خواهد از دست بدهد.

هر چند براي مشخص شدن ميزان توفيق او در اين راه اما و اگرهاي زيادي در ميان است. ولي نكته اينجاست كه به نظر مي‌رسد لاريجاني اين راه را انتخاب كرده تا رهبري سياسي و ميداني اصولگرايان را به صورت يكجا داشته باشد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------