آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

مأموریت لاریجانی به کمیسیون اصل 90 برای بررسی طرح‌های مربوط به حقوق مدیران



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , کمیسیون اصل 90

در جلسه روز گذشته رئیس و هیأت رئیسه مجلس با روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، ‌لاریجانی به کمیسیون اصل 90 مأموریت داد که طرح‌های نمایندگان درباره حقوق‌های مدیران را بررسی و جمع‌بندی کند.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: در جلسه روز گذشته چند موضوع مدنظر قرار گرفت. از جمله آقای پزشکیان نایب رئیس مجلس متولی تشکیل کمیسیون تلفیق برنامه ششم شد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه 150 طرح و لایحه (66 طرح و 84 لایحه) در مجلس وجود دارد، مقرر شد کمیسیون‌های تخصصی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تشکیل جلسه دهند و طرح‌ها و لوایح را برای ارائه به صحن علنی آماده کنند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس، یادآور شد: در این جلسه کمیسیون اصل 90 مکلف شد گزارش مربوط به حقوق‌های نامتعارف و وام‌های کلان دریافتی از سوی مدیران را به صحن علنی ارائه کند و دو طرحی که نمایندگان در مورد حقوق مدیران تدوین کرده‌اند را بررسی و جمع‌بندی کند و آن را به صحن علنی مجلس ارائه کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------