آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

محمد غرضی : دوستان روحانی به او وفادار نماندند / پست ها را گرفتند اما روحانی را تنها گذاشتند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,غرضی

محمد غرضی :
دوستان روحانی به او وفادار نماندند / پست ها را گرفتند اما روحانی را تنها گذاشتند / باید منتظر فشارهای بیشتر باشیم؛ رقبا با تمام توان ورود خواهند کرد / آیت الله مصباح از اطرافیانش مایوس شده است

محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 از نزدیکان رئیس جمهور به دلیل آنچه عدم وفادادری آنان به روحانی خواند، انتقاد کرد.

غرضي در گفت و گو با انتخاب  درباره هجمه ها به دولت گفت: اين فشارها طبيعي است. با توجه به اينكه به انتخابات رياست جمهوري نزدیک مي شويم بايد منتظر فشارهاي بيشتري باشيم. رقبا در صدد هستند که در اين باره با تمام توان و به هرشکلی رقابت کنند. آقای روحانی با 50 درصد آراء بر سر كار آمده كه اين موضوع ديگران علي الخصوص منتقدين را وا مي دارد كه در صحنه خيلي جدي تر عمل كنند تا بتوانند كرسي و قدرت از دست رفته را به دست آورند.

وي با اشاره به پیروزی روحانی در انتخابات 92 اظهار کرد: آقای روحانی با روان جامعه حرکت کرد، جامعه ديگر تحمل درگیري را نداشت، آقای روحانی به اين خواسته احترام گذاشت و درگیری را برنتافت. جامعه اکنون از این وضعیت استفاده کرده و آرامش را احساس مي كند.

غرضي تصريح كرد: به نظر من، اگر روحانی بر همان مبنای عدم درگیری در جامعه جلو برود، جامعه مجددا آقای روحانی را می پذیرد ولی اگر درگیری ها جلوتر برود و وسیع تر بشود جامعه باز وحشت می کند و شرایط تغییر می کند.

وي افزود: با توجه به اتفاقاتي كه دراين چند سال اخير افتاده، مردم به هیچ وجه به تندروهای چپ و راست رای نمی‌دهند. مردم ديدند و مي دانند كه درگير شدن هزينه خيلي بالايي دارد و در حال حاضر جامعه ديگر قادر به پرداخت هزنيه نيست.

غرضي در پاسخ به اين سوالی در مورد افزایش هجمه ها به روحانی در هفته ی دولت اظهار كرد: تندروها و افراطيون منطق خودشان را دارند و با همان منطق كار خود را دنبال مي‌كنند.

وي با طرح اين سوال، كه آیا تندروها منطقشان در جامعه به قدرت سیاسی تبدیل می‌شود یا خير؟ گفت: بالاخره جمهوری اسلامی، كشور آزادی‌بیان است و اين آزادی بزرگترین دستاورد ایران بشمار مي‌آيد.

غرضي در ادامه افزود: دولت آقای روحانی را مي‌توان يكي از موفق‌ترين دولت‌ها بشمار آورد گرچه نقدهايي به اين دولت وارد است ولي مهمترين نكته آن اين است كه آرامش بعد از مدتها به جامعه برگشته است و با توجه به نقدهاي بي اساسي كه افراطیون به دولت وارد مي‌كنند، دولت از لحاظ اجتماعی تضعیف شده است. از نگاه من، دوستان آقای روحانی به ایشان وفادار نماندند و پست‌ها را گرفتند ولی دولت را حفظ نکردن. انها آقای روحانی را کمک نکردند و تنها گذاشتند.

وي با اشاره به انتخابات دوره بعد گفت: به نظر من،تندروها در جامعه نمي‌توانند رای عام را به دست بیاورند.

غرضی در پاسخ به سئوالی در مورد احتمال کاندیداتوری جلیلی و احمدی نژاد گفت: آیت الله مصباح يزدي از اطرافيانش مايوس شده است. ایشان مدت مدیدی حیثیت خودشان را در گروی دفاع از این آقایان گذاشت و با توجه به عملكردي كه افراد داشتند از آنها مایوس شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------