آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

سیدحسن خمینی: امنیت پایه و اساس اعتلای جامعه است / رفاه اجتماعی و معیشتی در سایه عدالت حاصل می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سید حسن خمینی

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: امنیت اولین و مهمترین وظیفه حکومت‌ها و پایه و اساس اعتلا و رشد جامعه است.

 حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی که به مناسب هفته نیروی انتظامی برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در حرم مطهر با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که امنیت، عدالت و رفاه را نیاز اساسی جامعه بشری ذکر می کند افزود: امنیت باید ریشه در عدالت داشته و مردم نهاد باشد تا شیرینی آن در نهاد جامعه احساس شود.

 

وی با بیان اینکه رفاه اجتماعی و معیشتی نیز در سایه عدالت و امنیت حاصل می شود افزود: برقراری امنیت منجر به پیشرفت و آبادانی جامعه می شود و نام نیک بسیاری از حاکمان به خاطر رفاهی است که برای مردم خود ایجاد کرده اند.

 

سید حسن خمینی گفت: انقلاب اسلامی تمام همت خود را صرف کرده است تا امنیت، عدالت و رفاه در جامعه محقق شود و این تلاش باید برای رسیدن به هدف غایی هر روز گسترده و جدی تر شود.

 

وی با بیان اینکه همه جا نظاره گر تلاش مسئولان نظامی و انتظامی کشور برای برقراری نظم و امنیت هستیم ادامه داد: امروز در دنیای آشفته پیرامون به همت نیروهای نظامی و انتظامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

 

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی نماینده ولی فقیه در این نیرو و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) با آرمان های والای ایشان تجدید پیمان کردند.

 

فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------