آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

روحانی: هم هلال شیعی و هم مثلث سنی غلط است/ هیچ‌چیز بدتر انحصار و جُمود نیست / آنها که نفت‌تروریستها راخریدند درجنایت‌شان شریکند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

هدف رژیم صهیونیستی و خونریزان منطقه، گرفتن امید از جوانان مسلمانان است؛ خودشان بزودی گرفتار یاس خواهند شد.

 رییس جمهوری همه مسلمانان را به وحدت و برادری در سایه تعالیم پیامبر اسلام (ص) فرا خواند و با بیان اینکه توطئه بزرگ، جذب اندیشه های جوانان مسلمان به بنیانهای فکری باطل است، تصریح کرد: هم هلال شیعی و هم مثلث سنی غلط است؛ شیعه و سنی برادر و پیرو اسلام و سیره پیامبرند.

 

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در سی امین همایش بین المللی وحدت اسلامی با اشاره به اینکه هدف دشمنان، یاس آفرینی و نابودی فرصت های جوامع اسلامی است، اظهارداشت: هدف رژیم صهیونیستی و خونریزان منطقه، گرفتن امید از جوانان مسلمانان است؛ خودشان بزودی گرفتار یاس خواهند شد.

 

دکتر روحانی با بیان اینکه "فلوجه و حلب و در آینده‌ای نزدیک همه عراق و سوریه از دست تروریست‌ها آزاد خواهد شد"، گفت: اگر قدرت‌های بزرگ جهانی و برخی دولتهای دیکتاتور و وابسته منطقه فکر می‌کنند از طریق گروهک‌های تروریستی می‌توانند منافع و سلطه خود را در منطقه تثبیت کنند در خطایی بزرگ هستند.

 

رییس‌ جمهوری تصریح کرد: با وحدت همه مسلمانان و تمسک به سیره پیامبر اکرم(ص) به آن روزی برمی‌گردیم که ان‌شاءالله همه مسلمانان منطقه، دشمن بزرگ را رژیم صهیونیستی بدانند، شاهد برادری و وحدت در میان همه کشورهای اسلامی باشیم، مردم یمن عزت، آزادگی و توسعه به دست آورند و همچنین آنهایی که با سلاح و پول به تروریست‌ها در منطقه کمک کردند، در برابر امت اسلام شرمنده باشند.

 

دکتر روحانی با بیان اینکه قرآن مجید امت واحده را در سایه اطاعت خدا، بندگی و عبادت می‌داند، ادامه داد: آن روزی امت واحده هستیم که به جای آمریکا، انگلیس، سلاح تروریست‌ها و قدرت‌های بزرگ، خداوند تکیه گاه ما باشد.

 

 رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: عبادت و اطاعت حق به عنوان مفهوم توحید، تقوا و پاکدامنی مسلمانان و ایستادگی می‌تواند امت واحده را بسازد.

 

دکتر روحانی با اشاره به مسوولیت سنگین آگاهی بخشی علمای دین بزرگان، روشنفکران و اندیشمندان در اوضاع کنونی جهان اسلام، اظهار داشت:هدف قدرتهای بزرگ و صهیونیسم و خونریزان منطقه ، گرفتن نور امید از جوانان مسلمان و فاصله گرفتن آنان از اسلام است اما امروز این نور امید پیش روی جوانان روشن شده است و خود این قدرتها بزودی گرفتار یاس خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------