آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

معاون سیاسی دفتر روحانی: رابطه ایران و آمریکا در زمان اوباما با تماس تلفنی به سمت تعامل و حل مشکل پیش رفت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

در دولت اول اوباما هم تقابل و تحریم با لفاظی و تحریک و تبدیل ایران به تهدید نخست جهانی آغاز شد و سپس با تماس تلفنی به سمت تعامل و حل مشکل پیش رفت.

 معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا و کشورهایی که در انزوا هستند، می‌کوشند ایران را به صدر تهدیدات جهانی بازگردانند، گفت: در دولت اول اوباما هم تقابل و تحریم با لفاظی و تحریک و تبدیل ایران به تهدید نخست جهانی آغاز شد و سپس با تماس تلفنی به سمت تعامل و حل مشکل پیش رفت.

 

به گزارش عصر ایران، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر اظهار داشت: آمریکا و کشورهایی که در ضعف و انزوا هستند با توئیت، مصاحبه، فریاد و درخواست استراتژی جدید، می‌کوشند ایران را دوباره به صدر تهدیدات جهانی بازگردانند.

 

وی افزود: در دولت اول اوباما هم تقابل و تحریم با لفاظی و تحریک و تبدیل ایران به تهدید نخست جهانی آغاز شد و سپس با تماس تلفنی به سمت تعامل و حل مشکل پیش رفت.

 

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: راهبرد تعامل برای ایران که اکنون از همه جهت در اوج قدرت است، «آرامش و تحریک ناپذیری» است. قدرتمند، هنرمندانه در زمین خود و نه دیگران بازی می کند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------