هشت پای انسانی هم متولد شد!+عکس



اخبارعلمی - هشت پای انسانی هم متولد شد!+عکس

هشت پای انسانی هم متولد شد.پسربچه اوگاندایی که دارای چهار دست و چهار پا می باشد متولد شد.پسربچه سه ماهه با بدن عجیب در روستای نابیگینگوی در شرق اوگاندا بدنیا امد.

مارگارت اوینو به همراه همسرش بونی فیس اوکونگو به محض متولد شدن فرزندشان وی را سریعا به نزدیک ترین بیمارستان بردند اما از دست پزشکان کاری ساخته نبود.مجبور شدن جهت درمان به بیمارستان پایتخت مراجعه نمایند.

اخبار,اخبارعلمی,هشت پای انسانی

گروه پزشکی بیمارستان مولاگو در کامپالا به سرپرستی پزشک جراح جان سکابیرا ضمن اینکه متوجه بدن عجیب و غریب پسر بچه بودند متوجه شدند وی دارای قفسه سینه اضافی می باشد که قلب و جگر در جای اصلی خود قرار نداشتند.

اخبار,اخبارعلمی,هشت پای انسانی

پزشکان همچنین دریافتند قسمتی از استخوان لگن در هر دو مشترک است.ضعف جسمانی نوزاد باعث شد پزشکان مجبور شوند جراحی وی را سه ماه به تعویق بیندازند.

اخبار,اخبارعلمی,هشت پای انسانی

در 18 ماه آگوست طی سه ساعت عمل جراحی پزشکان توانستند بخشی از قسمتهای اضافی پسربچه را از وی جدا نمایند.پزشکان همچنین قسمتهایی از پایین تنه را با کمترین خونریزی جدا نمودند

اخبار,اخبارعلمی,هشت پای انسانی

پس از گذشت سه هفته از جراحی موفقیت امیز حال  پل موکیسا خوب شد و از سینه مادر تغذیه می نمود.اوایل امسال نیز در چین نوزادی با شرایط مشابه جراحی شد.در سایر کشورهای جهان نیز چنین تولدهای نادری انجام شده است.
اخبار علمی - دیلی خبر
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------