گجتی که روابط شما را براساس احساسات شناسایی می‌کند



اخبار,اخبار علمی,اخبار گجتی که روابط شما را براساس احساسات شناسایی می کند

گجت متفاوتی تولید و روانه بازار فناوری شده که نه تنها ارتباطات کاربران را طبقه بندی می‌کند بلکه ارتباطات دوستانه یا غیر دوستانه را نیز متذکر می شود

به گزارش مهر، آیا تاکنون برایتان پیش آمده زمانی که اسم یا پیام شخصی روی اسمارت فون یا تبلت هایتان ظاهر می شود، دچار استرس و نگرانی شوید؟ کاربران بسیاری از اوقات با ظاهر شدن اسم یک مخاطب خاص روی اسمارت فون هایشان احساس ناخوشایند، استرس و ... را تجربه می کنند اما گاها خود به این احساس واقف نیستند.

اکنون گجت متفاوتی ساخته شده که با کمک یک اپلیکیشن به سادگی با اسمارت فون و تبلت ها ارتباط برقرار کرده و روابط اجتماعی کاربر با سایر مخاطبان را کنترل و طبقه بندی می کند.

این گجت به پردازش تماس های تلفنی، پیامک و ... می پردازد. سپس ارتباطات کاربر را بر اساس احساساتش طبقه بندی کرده، برای مثال اگر کاربر با تماس یا پیامک مخاطبی عصبانی شده یا میزان ضربان قلب و هیجان و  ... در وی افزایش پیدا می کند، اپلیکیشن به صورت خودکار اسم این شخص را در انتها یا ابتدای لیست مخاطبان قرار می دهد.

 

این گجت همانند یک دستبند به دور مچ دست بسته شده و به آنالیز و ارتباط بین علائم حیاتی مانند ضربان قلب، نبض و ... با تماس های کاربر در کاربران می پردازد تا به میزان استرس کاربر در زمان مکالمات تلفنی پرداخته باشد.

 

مخترعان از این گجت هوشمند با نام «خالص سازی ارتباطات» یاد کرده اند زیرا این گجت دستگاهی است که ارتباطات خوب و صمیمی کاربر را در اولویت قرار داده و ارتباطاتی که باعث استرس و افزایش ضربان قلب و غیره می شوند را در انتهای لیست مخاطبان قرار می دهد.

 

اخبار علمی -  مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------