پدری با تومور 35 کیلوگرمی+عکس



پدری با تومور 35 کیلوگرمی +عکس
"اسکات یاکوبسن" 50 سال سن دارد و البته نزدیک به 300 کیلوگرم وزن دارد. البته مهمترین نکته ای که در مورد او می توان گفت توموری است که این روزها زندگی او را بسیار تهدید می کند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تومورهای مختلف از جمله کشنده ترین بیماری های هستند که هر انسانی ممکن است به آن ها دچار شود. این بیماری ها تنها با جراحی های سخت ممکن است بهبود پیدا کنند.
"اسکات یاکوبسن" 50 سال سن دارد و البته نزدیک به 300 کیلوگرم وزن دارد. البته مهمترین نکته ای که در مورد او می توان گفت توموری است که این روزها زندگی او را بسیار تهدید می کند.
این شهروند انگلستان توموری در ناحیه شکمش دارد که وزن آن نزدیک به 35 کیلوگرم است و پزشکان نیز می گویند اندازه آن تقریبا برابر با یک توپ بسکتبال است. او همچنین می گوید از بچگی این تومور را به همراه داشته است و همین باعث شده تا وزنش بی اندازه افزایش پیدا کند.
این روزها این تومور بسیار به او فشار می آورد و نیاز به جراحی دارد از همین رو پزشکان می گویند باید سریعا جراحی شود ولی جراحی او با مشکلاتی همراه است.

تومور,سرطان,اخبار,اخبار گوناگون

پزشکان شرط زنده ماندن او در زیر عمل را تنها کم کردن 220 کیلوگرم وزن دانسته اند. این کاهش وزن باعث می شود تا پزشکان به راحتی بتوانند به تومور برسند و آن را از بدن اسکات خارج کنند.
این روزها او سخت مشغول کاهش وزن است و امید دارد تا سال دیگه حداقل 100 کیلوگرم وزن کم کند. او به همراه همسرش تا به حال سه پسر را به فرزندی قبول کرده اند.
هزینه های عمل او نزدیک به 40 هزار دلار می شود که خود این مقدار پول بسیار زیاد است و البته در کنار آن کاهش وزن نیز کار بسیار سختی است. او این روزها تمامی فشارها را تنها برای نجات جانش تحمل می کند..../yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------