خودرویی که از پنجره آویزان می شود+عکس



خودرویی که از پنجره آویزان می شود +عکس

"رومن میستیوک" طراحی است که به تازگی برای پژو یک خودروی بسیار متفاوت را کشیده است تا دیگر نگرانی برای جای پارک آن نداشته باشید چرا که می توانید آن را به دیوار ساختمان و پشت پنجره بچسبانید.

تا به حال خودروهای بسیاری را با موتورهای الکتریکی یا طرح های متفاوت برای آینده معرفی کرده ایم اما گاهی اوقات طرح ها از سطح های پایین جدا شده و امکاناتی ماورایی را همراه خود می آورند."رومن میستیوک" طراحی است که به تازگی برای پژو یک خودروی بسیار متفاوت را طراحی کرده است تا دیگر نگرانی برای جای پارک آن نداشته باشید چرا که می توانید آن را به دیوار ساختمان و پشت پنجره بچسبانید.

خودرو,خودرو های الکتریکی,پژو مترومورف

این خودرو با سیستم خاصی که دارد می تواند به دیواره چسبیده و به صورت عمودی حرکت کند از این رو از ساختمان بالارفته و درکنار پنجره شما قرار می گیرد. صندلی های این خودرو حالت خود را عوض کرده و طوری تنظیم می شود که بتوانید از کف خودرو به داخل خانه بروید.
چهره خارجی این خودرو به نوعی است که تماما از پنجره ساخته شده است و ظاهری بسیار عجیب دارد. همچنین تنها دوچرخ این خودرو پیدا است و نیروی آن ها با استفاده از باتری تامین می شود.پژو "مترومورف" طرحی است که می تواند بسیاری از مشکلات ترافیکی یا حتی جای پارک را برای همیشه بر طرف کند همچنین این خودرو طرحی بسیار بزرگ خواهد بود که امی تواند خودروسازی را متحول کند.

خودرو,خودرو های الکتریکی,پژو مترومورف

خودرو,خودرو های الکتریکی,پژو مترومورف

خودرو,خودرو های الکتریکی,پژو مترومورف

خودرو,خودرو های الکتریکی,پژو مترومورف

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------