پینک‌نیک با سطل تولید کننده برق +عکس



پینک‌نیک با سطل تولید کننده برق +عکس

پیک نیک و بیابان گردی یکی از کارهایی است که این روزها بسیاری از جوانان به آن علاقمند شده اند و اوقات فراغت خود را به این کار می گذرانند. هر پیک نیک نیاز به وسایل خاصی دارد که در طول سفر به افراد کمک خواهد کرد.

 یکی از وسایلی که ممکن است این روزها در طول پیک نیک به همراه نداشته باشید یک سطل است اما این وسیله در آینده ای نزدیک به یکی از وسایل مهم در طول سفر تبدیل خواهد شد زیرا قرار است کمک بسیاری را به ماجراجویان کند.

برق و الکتریسیته یکی از مشکلاتی است که ماجراجویان با آن روبرو هستند از این رو داشتن یک منبع برق می تواند بسیار کارآمد باشد. به تازگی طراحان سطلی را طراحی کرده اند که می تواند به منبع برق شما تبدیل گردد.

 
"چیا یوآن پای" طراحی است که سطل تولید کننده برق را اختراع کرده است. این سطل به این صورت کار می کند که می توانید به راحتی کاربردهای یک سطل را از آن بکشید.

در زیر این سطل سلول های خورشیدی کار گذاشته شده است تنها کافی است تا سطل را آب کرده و برعکس و رو به خورشید بگذارید تا سلولها پر از برق شوند.

از این برق می توان برای گرم کردن آب یا برای روشن کردن لامپ استفاده کرد. این سطل در آینده نیاز هر ماجراجویی خواهد بود زیرا کمتر کسی دوست دارد شب های را بدون هیچ برق یا روشنایی بگذراند. 

  پینک‌نیک با سطل تولید کننده برق

 

  پینک‌نیک با سطل تولید کننده برق

 

  پینک‌نیک با سطل تولید کننده برق

 
منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------