موتورسیکلتی مجهز به رادار +عکس



قابلیت جالب دیگری که این موتورسیکلت دارد مسئله استفاده از نوعی تکنولوژی راداری است که وضعیت وسایل نقلیه در رو به روی موتورسیکلت را تشخیص داده و در صورت احساس خطر سرعت این وسیله را کاهش می دهند.

 

موتورسیکلتی مجهز به رادار,موتورسیکلت جدید,عکس موتورسیکلت

 

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شرکت هوندای ژاپن در کشور ما با موتورسیکلتهای خود معروف شده است. تعداد زیادی از موتورسیکلتهای ساخت این کشور در کشور ما و بسیاری دیگر از نقاط دنیا در حال استفاده هستند. اما این شرکت ژاپنی به مانند سایر شرکتهای فعال در عرصه وسایل نقلیه نگاهی نیز به بازارهای آینده دارد. این شرکت از یک موتور سیکلت نمونه برای سال 2015 میلادی پرده برداری کرده است که از نظر ظاهری تفاوت آنچنانی با موتورسیکلتهای معمولی ندارد.

 

در طراحی بدنه سعی شده است تا بیشتر به مسئله آیرودینامیک توجه شود تا وسیله مذکور بتواند راحت تر هوا را شکافته و به جلو برود. جنس بدنه این موتور سیکلت از ترکیب موادی مثل: تیتانیوم، آلومنیم و فیبر کربن است. این موتورسیکلت از یک سیستم پیشران هیدروژنی به همراه یک سامانه 6 دنده بهره می برد که باعث می شود تا آلودگی تولید شده توسط این موتورسیکلت به پایین ترین حد ممکن برسد.

 

 

موتورسیکلتی مجهز به رادار,موتورسیکلت جدید,عکس موتورسیکلت

 

 

در این موتورسیکلت رایانه ای تعبیه شده است که از طریق یک صفحه نمایش " OLED " 5 اینچی قابل دسترسی است. در این رایانه شما قابلیت دسترسی به سیستم مکان یاب جهانی، و سیستم کنترل سرعت دسترسی دارید.

 

 

موتورسیکلتی مجهز به رادار,موتورسیکلت جدید,عکس موتورسیکلت

 

قابلیت جالب دیگری که این موتورسیکلت دارد مسئله استفاده از نوعی تکنولوژی راداری است که وضعیت وسایل نقلیه در رو به روی موتورسیکلت را تشخیص داده و در صورت احساس خطر سرعت این وسیله را کاهش می دهند./

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------