دختر 19 ساله افسرده!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دردسر صداهای مختلف؛

دختر 19 ساله افسرده!

'اما ریل' 19 ساله است و از بیماری نادری به نام 'میسفونیا' رنج می برد و قادر به تحمل کردن کوچکترین صداها مثل جویدن و بلعیدن حتی نفس کشیدن و صدای کفش نیست.

جام نیوز، به نقل از دیلی میل، "اما ریل" 19 ساله است و کوچکترین صداها برای او بزرگترین شکنجه هاست. وی از بیماری نادری به نام "میسفونیا" رنج می برد و قادر به تحمل کردن کوچکترین صداها مثل جویدن و بلعیدن حتی نفس کشیدن و صدای کفش نیست.

 

وی اکنون دانشجوست و می گوید این مسأله باعث می شود همیشه دچار اضطراب و ناراحتی باشد و حتی زمانی که برای سخنرانی در کلاس آماده می شود کوچک ترین محرکات صدایی باعث تنش در وی شده و او را مضطرب و عصبی می کند. اما ریل بیان می کند یک بار به دلیل اینکه 5 نفر از همکلاسی های کلاس 25 نفری، سرما خورده بودند او سرکلاس نرفت، چرا که قادر به تحمل صدای سرفه و عطسه دوستانش نبوده است.

 

گفته می شود اکثر مبتلایان به این بیماری از افسردگی رنج می برند آنها برای مقابله با صداها به تنهایی و سکوت پناه می برند و همین مسأله باعث افسردگی آنان می شود.

هنوز درمانی برای این بیماری وجود ندارد و بهترین راه حل برای مقابله با آن استفاده از پلاک های گوش است که با قراردادن آنها در گوش صدای اطراف کمتر می شود و فرد را قادر می سازد مدت زمان بیشتری در اجتماع حضور داشته باشد./جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------