"BMW " به زیر زمین می‌رود +عکس



"BMW " به زیر زمین می‌رود +عکس

اگر فکر می کنید که شرکت خودرو سازی " ب ام و " آلمان تنها در صنعت اتومبیل سازی حضور دارد باید به شما بگوییم که اشتباه می کنید. برای اطلاعات بیشتر این مطلب را تا به انتها مطالعه کنید.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شرکت BMW و زیمنس آلمان در اقدامی مشترک دست به طراحی نسل جدید از قطارهای شهری زدند. این دو شرکت هدف خود را از ورود به این بازار را عرضه قطارهای شهری زیبا و امن است.

 

قطار بی ام و,بی ام و آلمان,شرکت BMW,نسل جدید از قطارهای شهری

 

امروزه با افزایش جمعیت شهر نشین و گران شدن سوختهای فسیلی اهمیت سیستم های حمل و نقل عمومی بیش از پیش مشخص شده است. این دو شرکت در طراحی جدید خود بیش از هر نکته دیگری به راحتی و امنیت مسافران اهمیت داده اند. با توجه به تصاویر تازه منتشر شده از طرح های گرافیکی دیده شده از این قطار شهری جدید می توان این گونه نظر داد که فضای در نظر گرفته شده برای هر مسافر، سیستم نورپردازی در داخل واگنها و جنس و نحوه طراحی صندلی ها برای راحتی بیشتر مسافرین طراحی شده است.

 

قطار بی ام و,بی ام و آلمان,شرکت BMW,نسل جدید از قطارهای شهری

 

این قطار دارای درب های بزرگ با سیستم های آشکار ساز نوری برای ورود و خروج بهتر مسافرین است. بدنه و شیشه های به کار رفته در قطار به گونه ای طراحی شده است تا کمترین صدای ممکن به داخل قطار نفوذ کند. نحوه قرار گرفتن میله ها در وسط واگن ها به گونه ای است که بیشترین فضای ممکن را در اختیار مسافرانی که میایستند قرار دهد./باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------