دیجیتالی ترین نقاشی های دنیا



نقاشی دیجیتالی

دیجیتالی ترین نقاشی های دنیا 

استفاده از نرم افزارهای طراحی گرافیکی برای کشیدن تصاویری مانند نقاشی های جذاب کار ساده ای است اما هنگامی که از نرم افزار خیلی تخصصی مانند "اکسل" برای نقاشی کشیدن استفاده می شود قضیه کمی عجیب می شود.

زمانی که سخن از نقاشی های دیجیتالی می شود شاید به فکر هنرمندانی باشید که با استفاده از قطعات دیجیتالی تصاویری را بازسازی کرده اند اما این بار دیجیتال به سبکی دیگر معنا می شود.

نقاشی دیجیتالی

"تاتسو هوریوچی" پیرمرد 73 ساله ژاپنی با استفاده از یکی از نرم افزارهای پیچیده مایکروسافت نقاشی هایی بسیار زیبا می کشد به طوری که در نگاه اول اصلا متوجه دیجیتالی بودن آن ها نخواهید شد.

این پیرمرد با استفاده از نرم افزار مایکروسافت"اکسل" این هنرنمایی را کرده است در حالی که این نرم افزار یکی از پیچیده ترین ها برای افرادی در این سن و سال محسوب می شود چرا که جوانان هم سعی می کنند از آن دوری کنند.

نقاشی دیجیتالی

او می گوید نرم افزارهای طراحی بسیار گران هستند در حالی که اکسل به صورت پیش فرض روی رایانه اش بوده است. در ادامه آورد: همیشه همکارانم برای رسم نمودار از این نرم افزار استفاده می کردند به همین علت فکر کردم شاید بتوان آن را وسیله ای برای هنرنمایی کرد.

او در ابتدا نرم افزار "ورد" را امتحان کرده است اما در "ورد" تنها نقاشی ها روی برگه A4 چاپ می شدند که قابل توجه نبود ولی در اکسل این مشکل حل شده است. هوریوچی نزدیک به 10 سال است از این نرم افزار استفاده می کند . به عنوان استاد بزرگ در این رشته شناخته می شود./باشگاه خبرنگاران

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------