حمله گله شیر گرسنه به بچه زرافه (+تصاویر)



اخبار,اخبار گوناگون,حمله گله شیر گرسنه به بچه زرافه

در منطقه محافظت شده در کنیا گله‌ی‌ شیر با بی رحمی تمام به یک زرافه و بچه اش حمله کرده و به طور وحشیانه بچه زرافه را دریدند.

به گزارش میزان، در منطقه محافظت شده در کنیا گله‌ی‌ شیر با بی رحمی تمام به یک زرافه و بچه اش حمله کرده و به طور وحشیانه بچه زرافه را دریدند. زمانی که گله شیر‌ها به بچه زرافه تازه به دنیا آمده حمله می‌کنند، با فریب دادن مادر، بچه زرافه را در دام خود اسیر می کنند.

 

عکاسان زمانی این صحنه را ثبت کردند که گله‌ی شیر‌ها بچه زرافه و مادرش را در دشتی از آفریفا محاصره کرده اند و سپس با پریدن یکی از شیر‌ها بر روی مادر زرافه سعی کردند تا آن‌ها را از یکدیگر جدا کنند. این حادثه در اوایل هفته گذشته در منطقه محافظت شده‌ای به نام ماسای مارای اتفاق افتاده است.

اخبار,اخبار گوناگون,حمله گله شیر گرسنه به بچه زرافه

 

در تصاویر دیده می‌شود که مادر تمام سعی خود را به کار می‌گیرد تا با ضربه زدن به این دو شکارچی فرزند خود را از چنگال گله شیر گرسنه دور نگه دارد. اما متاسفانه علی رغم تلاش بسیار او، یکی از شیران با پریدن بر پشت مادر زرافه باعث می‌شود تا او لحظه‌ای از بچه‌ی خود غافل شود و همین امر راه را برای گله‌ی شیر هموار کند تا راحت تر بتواند مادر و فرزند را از هم جدا کنند.

اخبار,اخبار گوناگون,حمله گله شیر گرسنه به بچه زرافه

 

" اینگونه به نظر می‌رسد که بچه زرافه چند روز بیشتر از عمر کوتاه او نمی‌گذشت و اگر ضربه‌ای که رزافه مادر سعی داشت با پا به شیر وارد کند عملی می‌شد می‌توانست به راحتی موجب مرگ این حیوان دردنده شود" این جملات را آقای نامپاسو راهنمای محلی در منطقه محافظت شده (نام ماسای) بیان کرده است.

اخبار,اخبار گوناگون,حمله گله شیر گرسنه به بچه زرافه

 

زمانی که یکی از شیر‌ها به زرافه مادر حمله می‌کند زرافه مجبور می‌شود تا برای حفظ جان خود عقب نشینی کند و این دقیقا" همان لحظه‌ای است گله شیر از این فرصت سوء استفاده کرده و نقشه کشتن بچه زرافه را عملی می‌کنند.

اخبار,اخبار گوناگون,حمله گله شیر گرسنه به بچه زرافه

 

تماشا کردن صحنه‌ای که مادر بچه‌ی خود را از دست می‌دهد بسیار دردناک است حالا فرقی نمی‌کند که چه نوع حیوانی باشد، اما از همه دردناک‌تر آن است که این حادثه در مقابل چشمان انسان نقش بسته است. با این حال باید گفت که یک چنین وقایعی به ندرت در حیات وحش دیده می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------