باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس



شاید برایتان جالب باشد بدانید مردم هیجان را دوست دارند، که البته پول هم دارند، در چه هتل هایی در کشورهای مختلف جهان اقامت می کنند. در اینجا، چند هتل عجیب و جالب دنیا را معرفی کرده ایم.
شاید برایتان جالب باشد بدانید مردم هیجان دوست که البته پول هم دارند، در چه هتل هایی در کشورهای مختلف جهان اقامت می کنند. در اینجا، چند هتل عجیب و جالب دنیا را معرفی کرده ایم.

1. بزرگ ترین هتل کپسولی دنیا در چین، ایالت شاندانگ و شهر کینگدائو قرار دارد. این هتل، یکصد اتاق کپسولی شکل دارد و همه اتاق ها تلویزیون LCD، وای فای، میز کامپیوتر، میز آرایش و تختخواب نرم و راحت دارند. هزینه اقامت در این اتاق های یک در دو متر با ارتفاع 1.2 متر، حدود 7.2 دلار برای هر روز در فصل کم مسافر و 13 دلار در فصل های شلوغ و پر مسافر است.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
2. بزرگ ترین هتل کپسولی دنیا 15 ژانویه سال 2013 میلادی

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
3. 17 ژانویه 2013 میلادی، نمایی از اتاق هتلی که هنوز در دست ساخت است. این هتل، نخستین هتل لِگو آمریکای شمالی است که در لِگولند در کارلزبد، کالیفرنیا ساخته می شود. این هتل سه طبقه، 250 اتاق دارد و قرار است در پنجم آوریل سال جاری میلادی افتتاح شود.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
4. نمایی از یکصد مجسمه لِگویی موجود در هتل لِگو آمریکای شمالی که در لِگولند در کارلزبد، کالیفرنیا در حال ساخت است.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
5. در این عکس در تاریخ 14 ژانویه سال 2009 میلادی گرفته شده است و در آن، مدیر داخلی – گیسلا اولسون –تخت یکی از اتاق های استاندارد هتل «جامبو» در فرودگاه آرلاندا در استکهلم را مرتب می کند. هتل «جامبو»، یک بوینگ 747-200 جامبو جت است که به هتل 25 اتاقه تبدیل شده است. این هتل، کافه نیز دارد و کابین خلبان آن به سوئیت لوکس این هتل تبدیل شده است.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
6. این هتل که Hotel Everland نام دارد، توسط هنرمندان سوئیسی به نام های سابینا لانگ و دانیل بامان طراحی و در بالای سقف موزه هنری پاریس قرار گرفته است. این عکس در تاریخ 16 اکتبر سال 2007 میلادی گرفته شده است. هتل Everland، یک سازه هنری جالب توجه است که یادآور کابین های دوره 70 میلادی است. این هتل یک اتاقه، نمای برج ایفل را دارد و کاربری موزه نیز دارد. مردم می توانند با کرایه این کابین، شب را در آنجا سپری کنند.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
7. این عکس در تاریخ 5 جولای سال 2010 گرفته شده است و کابین در حال ساخت هتل درختی در یکی از روستاهای دورافتاده سوئد به نام هارادز را نشان می دهد. این هتل زیبا، به طور خلاقانه برای مسافرینی طراحی شده است که به طراحی هتل های محل اقامت خود بسیار اهمیت می دهند.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
8. این عکس، دو دختر را نشان می دهد که بسیار راحت و گرم داخل کیسه های خواب خود در هتل یخی «آلفا» در روستای سرد تامامو در شهر شیموکاپو در جزیره شمالی ژاپن خوابیده اند. تاریخ این عکس برای 6 فوریه سال 2008 میلادی است. فقط یک زوج می توانند شب را در این هتل با قیمت حدود 140 دلار برای هر شب، کرایه و در آن اقامت کنند. در ضمن، شام نیز روی میزهای یخی برای آنها سرو می شود.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
9. این عکس که در تاریخ 28 دسامبر سال 2011 میلادی گرفته شده است، گردشگران را هنگام صرف شام در هتل یخی «بالی لاک» در 300 کیلومتری شمال غربی بخارست نشان می دهد. این هتل به طور کامل از یخ درست شده است. این هتل، 10 اتاقبا تخت های بسیار بزرگ دارد. دمای آن همیشه بین منفی 2 تا مثبت دو درجه سلسیوس است. هزینه اقام در این هتل، 45.73 دلار برای هر نفر است.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
10. هتل آلکاتراز در جنوب غربی شهر آلمانی کیسرزلاترن قرار دارد. این هتل، در زندان سابق که از سال 1867 میلادی وجود داشته، ساخه شده است. در حال حاضر این هتل 57 اتاق دارد که دقیقا شبیه زندان است. مسافران باید از راهروهای تنگ و درب های آهنین برای ورود به اتاق های خود، عبور کنند.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
11. در هتل «هوتنپالاست» در برلین، جای خواب مسافران در واقع کاروان های قدیمی است. این هتل در محل کارخانه قدیمی ساخت جاروبرقی ساخته شده است و 200 مترمربع مساحت دارد. مسافران در این هتل، داخل کاروان ها و کلبه های چوبی می خوابند.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
12. در این عکس، تصور اتومبیلی را می بینید که در واقع یک هتل یک اتاقه است و توسط هنرمند ایتالیایی به نام فردریکو دورازیو طراحی شده است. این اتومبیل روی یک تیری به بلندی 4 متر قرار دارد و مکانی راحت برای استراحت برای افرادی است که جرات آن را دارند.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
13.در این عکس دو سگ تری یر به نام های بیلی (راست) و جولی (چپ) را می بینید که روی تخت خواب اتاق خود در متل حیوانات در سائو پائولو ایستاده اند. این عکس در تاریخ 26 آگوست سال 2005 میلادی گرفته شده است.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
14. همه میزها و صندلی های این هتل از بلوک های نمکی ساخته شده اند. این هتل نمکی در دریاچه نک یویاونی در 500 کیلومتری جنوب لا پاز فقرار دارد. این دریاچه نمک، بیشترین میزان لیتیوم دنیا را در خود دارد. این عکس برای 28 نوامبر سال 2010 میلادی است.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب
15. این نخستین هتل خانه درختی آلمان است و در روستای شرقی زنتندورف در نزدیکی مرز لهستان قرار دارد. هتل خانه درختی، 5 اتاق چوبی دارد که میان شاخه های درختان در ارتفاع 30 پایی  (9 متری) از زمین آویزان هستند. این اتاق ها راهروهای چوبی باریکی دارند و داخل شاخه های درختان اقاقیا ساخته شده اند. این اتاق ها، بالکن های کوچک، لامپ و دستشویی های مشترک و برای هر شب 160 یورو هزینه دارند.

هتل های عجیب , تصاویر هتل های عجیب

bartarinha.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------