جالب ترین درخت های کریسمس +عکس



با نزدیک شدن به یازدهم دی سال میلادی نیز رو به پایان است و بسیاری از مسیحیان دنیا در حال تدارک برای جشن گرفتن در روز کریسمس هستند و یکی از موارد لازم برای کریسمس درخت آن است.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، درخت کریسمس یکی از مهمترین سمبل های این جشن است و بسیاری از خانواده هایی که کریسمس را جشن می گیرند نیز آن را تهیه می کنند. این درخت همچنین وسیله ای برای ثبت رکوردهای مختلف تا به حال بوده است.
بلندترین درخت شناور

 درخت های کریسمس,جالب ترین درخت های کریسمس,تزیین درخت کریسمس

 در اوایل ماه دسامبر امسال بزرگترین و بلندترین درخت شناور دنیا در ریودوژانیرو روشن شد. این درخت دارای ویژگی های مختلف است و نزدیک به 542 تن وزن دارد. این درخت همچنین با 85 متر ارتفاع یکی از بلندترین درخت های کریسمس به شمار می رود.  این درخت دارای 3.1 میلیون چراغ همیشه روشن است که در نوع خود یک رکورد محسوب میشود.
درخت شکلاتی

  درخت های کریسمس,جالب ترین درخت های کریسمس,تزیین درخت کریسمس

 فرانسه کشوری است که به داشتن شکلات های بسیار خوب معروف است و از همین رو یک درخت کریسمس شکلاتی نیز در این کشور شاید به نظر عادی برسد. این درخت که نزدیک به 10 متر ارتفاع دارد از بیش از 400 کیلوگرم شکلات تهیه شده است و قرار است قطعات آن به نفع خیریه کودکان بی سرپرست فروخته شود.
گران ترین درخت کریسمس

  درخت های کریسمس,جالب ترین درخت های کریسمس,تزیین درخت کریسمس

 چندی پیش در یکی از هتل های دبی درختی رونمایی شد که عنوان گران ترین درخت کریسمس را به همراه دارد. این درخت بر روی یک پایه از طلا گذاشته شده است و روی آن نیز تنها با الماس های مختلف و طلا تزئین شده است.  به طور کلی نزدیک به 180 الماس روی این درخت به کار رفته است و نزدیک به 11 میلیون دلار نیز قیمت گذاری شده است.
درخت کریسمس طلایی

  درخت های کریسمس,جالب ترین درخت های کریسمس,تزیین درخت کریسمس

یک جواهر فروش ژاپنی به تازگی از یک درخت کریسمس تمام طلا رونمایی کرده است. او این درخت 2.4 متری را به کمک شرکت والت دیزینی ژاپن ساخته است. این درخت نزدیک به 20 کیلوگرم طلای خالص دارد و قیمت آن نیز نزدیک به 4.2 میلیون دلار اعلام شده است. این درخت تا اواخر سال 2012 در مغازه طلا فروشی باقی می مانند و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.
بلندترین درخت لگویی

  درخت های کریسمس,جالب ترین درخت های کریسمس,تزیین درخت کریسمس

در ابتدای سال 2012 سرزمین لگو در اقدامی جالب بلندترین درخت لگویی دنیا ساخت. این درخت که نزدیک به 9 متر ارتفاع دارد از بیش از 400 هزار تکه لگو ساخته شده است و 10 هفته نیز زمان برای ساخت آن صرف شده است. این درخت همچنین 6 هزار کیلوگرم وزن دارد و  تا اخر سال 2012 نیز به نمایش گذاشته خواهد شد و سپس بعد از آن ممکن است تخریب شود.
بزرگترین درخت کریسمس

  درخت های کریسمس,جالب ترین درخت های کریسمس,تزیین درخت کریسمس

 هشت سال پیش یک درخت بلوط به عنوان بزرگترین درخت کریسمس شناخته شده است که سنی نزدیک به 400 سال دارد. این درخت هر ساله با بیش از 5 هزار لامپ تزئین می شود.  تحقیقاتی که در مورد این درخت انجام شده است نشان می دهد که برای اولین بار در سال 1928 به عنوان درخت کریسمس انتخاب شده است.  این درخت نزدیک به 22 متر ارتفاع و 35 متر پهنا دارد.

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------