تلاش چند میلیونی یک زن برای شبیه شدن به یک هنرپیشه سرشناس +تصاویر



اخبار گوناگون - تلاش چند میلیونی یک زن برای شبیه شدن به یک هنرپیشه سرشناس +تصاویر

یک زن 30 ساله امریکایی با صرف 25 هزار دلار و انجام 6 عمل جراحی مختلف سعی دارد تا شبیه " جنیفر لاورنس " ستاره جوان هالیوود باشد.

یک زن 30 ساله امریکایی با صرف 25 هزار دلار و انجام 6 عمل جراحی مختلف سعی دارد تا شبیه " جنیفر لاورنس " ستاره جوان هالیوود باشد. این زن طی چند ماه گذشته اعمال جراحی لیپوساکشن صورت و بدن، پروتز سینه و گونه، بوتاکس و لیفتینگ صورت انجام داده است اما هنوز به طور کامل به این ستاره بازیگر شبیه نشده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون , جراحی زیبایی

 

علاقمندی برخی مردم عامه به شبیه شدن به ستارگان هالیوودی معضلی است که جامعه امروز امریکا با آن روبروست.  اخبار متعددی از موارد مشابه این روزها به گوش میرسد که نگرانی مسئولان بهداشت و سلامت امریکا را در پی داشته است. این زن میگوید : بسیاری از دوستانم به من میگویند که شبیه  " جنیفر " هستم به همین دلیل سعی کردم با عمل جراحی این شباهت را بیشتر کنم.

 

من عاشق چهره معصوم و شخصیت این ستاره هالیوودی هستم. وی معتقد است هرچه بیشتر به این ستاره بازیگر شبیه شود اعتماد به نفس بیشتری خواهد داشت و تصمیم دارد با صرف هزینه های بیشتر به هدفش نزدیک شود. او اعلام کرده است از نتیجه اعمال جراحی اش تا کنون رضایت داشته و قصد دارد این راه را ادامه دهد.

 

اخبار , اخبار گوناگون , جراحی زیبایی

 

اخبار , اخبار گوناگون , جراحی زیبایی

 

اخبار گوناگون - پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------