بهره‌وری از سرمای زمستان در کشور چین+تصاویر



استان‌های شمال شرقی چین که زمستان طولانی در پیش دارند، برای جلوگیری از کاهش گردشگران و بهره‌وری از سودآوری صنعت توریسم در اقتصاد کشور از سرمای زمستان به نفع خودشان استفاده می‌کنند.

به گزارش فارس، زمستان طولانی در بعضی از مناطق چین موجب تعطیل شدن صنعت توریسم در این فصل از سال شده که به مراتب کاهش سودآوری و اختلال در اقتصاد را نیز در پی داشته است. 

 

زمستان 120 روزه استان‌هایی مانند استان هیلونگ‌جیانگ موجب شده دولت با ارائه راه‌کارهایی از فرصت زمستانی نیز بیشترین بهره را ببرد.

 

مناسب کردن قیمت سفرهای زمستانی به استان‌های سرد و برفی چین، اختصاص دادن زمین 300 هزار متر مربعی برای بازی، قیمت خیلی مناسب بلیط برای استفاده از فضای برفی و جشنواره‌های برف و یخ موجب پابرجا ماندن قوت صنعت توریسم و گردشگران به این کشور شده است.

 

به عقیده دولت چین، مردم زیادی به برف و یخ علاقه‌مند هستند؛ با این روش هم آنها از جشنواره‌های زمستانی و مجسمه‌های برفی لذت می‌برند، هم اقتصاد کشور به کمک صنعت توریسم قدرتمند می‌ماند. با این تفاوت که گردشگران در هر فصل از سال بخشی از زیبایی‌ها را تجربه می‌کنند و از زمستان کشور چین هم لذت می‌برند. 

 

استان هیلونگ‌جیانگ در شمال شرقی کشور چین قرار گرفته و با کشور روسیه هم‌مرز است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,بهره‌وری از سرمای زمستان در کشور چین

 

اخبار,اخبار گوناگون,بهره‌وری از سرمای زمستان در کشور چین

 

اخبار,اخبار گوناگون,بهره‌وری از سرمای زمستان در کشور چین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------