عجیبترین کلکسیون های دنیا



هر انسانی یکسری علایق دارد و همیشه در ذهنش آن ها را پرورش می دهد. بعضی از افراد نیز به دنبال آن هستند که کلکسیونی از آن علایقشان داشته باشند حتی اگر آن علاقه بسیار عجیب باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از عجیب ترین کلکسیون هایی که برخی افراد برای خودشان درست کرده اند. این کلکسیون ها در برخی از مواقع هیچ استفاده ای ندارند.

*کلکسیون حیوانات

نگه داری حیوانات وحشی در خانه به عنوان حیوانات خانگی کاری غیرقانونی محسوب می شود و از نظر عقلی نیز کار درستی نیست اما اگر فردی به شیر یا ببر علاقه مند بود باید چه کند؟

این افراد معمولا به دنبال حیوانات مورد علاقه مصنوعی خودشان می روند و از هیچ چیز نیز دریغ نمی کنند. معمولا کلکسیون های حیوانی مملو از مجسمه ها، نقاشی ها، برچسب و ... از حیوانات است.

چندعجیبترین کلکسیون های دنیا

*کلکسیون کتاب های امضا شده

کلکسیونرهای کتاب معمولا انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها به دنبال کتاب هایی با نوبت چاپ اول هستند و برخی دیگر به دنبال جمع کردن کتاب های نویسندگانی هستند که هم نامشان است.

البته در این میان نیز برخی افراد تنها به دنبال کتاب های امضا شده توسط نویسنده هستند. این افراد برای اینکه بتوانند کتابی با امضای نویسنده داشته باشند حاضرند هر مشقتی را مانند کارتن خوابی پشت در کتاب فروشی به جان بخرند.

چندعجیبترین کلکسیون های دنیا

*کلکسیون کارت

یکی از متداول ترین کلکسیون ها همین کلکسیون کارت است. افرادی که به این کارعلاقه دارند انواع کارت مختلف از کارت پستال تا کارت ها بازی را جمع آوری می کنند.

گاهی اوقات نیز افراد به دنبال موضوع خاصی می روند، برای مثال: تمام کارت های مربوط به تیم مورد علاقه شان را جمع اوری می کنند. این کلکسیون در برخی از مواقع می تواند بسیار گران هم باشد چرا که باید برای کارت های نایاب پول های کلان پرداخت کنند.

 *جعبه غذا

 در دوران مدرسه به غیر از کتاب و دفتر در کیف بچه ها تغذیه هم می توانید پیدا کنید که مادرها برای زنگ های تفریح آن ها قرار داده اند. برخی از بچه ها نیز ظرف های مخصوصی برای تغذیه به همراه داشتند.

 عجیب ترین کلکسیونی که می توان جمع کرد شاید همین کلکسیون ظرف تغذیه باشد. برخی از افراد به نظر می رسد که علاقه خاصی به دوران مدرسه داشته اند و کلکسیونی از ظرف های تغذیه ای دارند./باشگاه خبرنگاران

چندعجیبترین کلکسیون های دنیا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------