هوشمندترین خودروی آینده +عکس



به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بسیاری از ما می دانیم که آینده خودروهای دنیا بسیار متفاوت تر از آنچه این روزها می بینیم خواهد بود و خودروها بسیار هوشمند میشوند.

خودروسازان نیز برای اینکه ما به این هدف خودمان برسیم همه تلاش خودشان را می کنند تا خودروهایی ماورایی و بسیار هوشمند را طراحی کنند.

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند
"چارلز راتری" یکی از این طراحان است که به تازگی خودروی جالبی را رونمایی کرده است. این خودرو که "Autonomo" نام دارد قرار است تا سال 2030 وارد خیابان ها شود.

طراحی بدنه این خودرو بسیار حالب است، طول آن کوتاه و همچنین پهنای آن نیز کمتر از یک متر است. این طراحی باعث می شود تا خودرو فضای کوچکی داشته باشد که تنها دو نفر تونایی نشستن در آن دارند.

این خودرو دارای سیستم های بسیار هوشمند کنترلی است که امنیت فوق العاده ای را به آن می بخشد. موتور این خودرو از نوع الکتریکی و بسیار باصرفه است.

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند
طراح آن می گوید این خودرو می تواند به خودروی قالب خیابان ها تبدیل شود و باتوجه به اندازه آن حرکت دسته ای از آن ها مانند حرکت ماهی ها در آب می ماند.

در اطراف این خودرو دوربین های پیشرفته ای کار می شود که فاصله را اندازه گیری میکند. هنگامی که تعداد زیادی خودرو در خیابن باشند همه آن ها در کنار هم با فاصله 20 سانتی متری قرار میگیرند تا فضای بیهوده در خیابان وجود نداشته باشد.

این خودرو همانطور که مشخص است می تواند ایده بسیار خوبی برای آینده ای باشد که جمعیت به مراتب در آن بیشتر است و البته نیاز به خودروهای بیشتری نیز احساس می شود..... / yjc.ir

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------