واکنش یک تبرئه شده پس از تحمل ۲۷ سال زندان!



سالن یکی از دادگاه های آمریکا لحظات تاثیرگذاری را شاهد بود؛ وقتی قاضی متهم را پس از ۲۷ سال گذراندن عمر در پشت میله های زندان به اتهام قتل مأمور پلیس بیگناه شناخت.

 

«جان» پس از خوانده شدن حکم بیگناهی به شدت گریست. او وکیل خود را در صحنه ای عاطفی به آغوش کشید و به قاضی نزدیک شد و به نشانه ی تشکر دستان او را به گرمی فشرد. جان گفت: "بیست وهفت سال گذشت و من برای زندگی و اثبات بی گناهی ام جنگیدم...من مستحق هیچ کدام از چیزهایی که در این سالها بر من گذشت نبودم. من بیگناه و شریف هستم و همیشه بیگناه بودم". او گفت: "مردی را به اشتباه مجرم شناختید و در زندان انداختید اما گناهکار اصلی هنوز آزاد است".

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


 سال پیش در ۱۳ آگوست سال ۱۹۹۱ میلادی دو مأمور پلیس به نام های رونالد نیچر و رابرت کروسون در ماشین پلیس نشسته بودند که دو نفر به سمت آنها شلیک کردند. بنا به گزارش پلیس این دو نفر قصد سرقت از ماشین پلیس را داشتند. نیچر  با اصابت پنج گلوله و بر اثر شدت جراحات از دنیا رفت و کروسون نجات یافت. پلیس براساس معلوماتی که منبع آن ناشناس و مجهول بود "جان بون" که آن زمان ۱۴ سال داشت و همدست فرضی او روزین هارگروف را در این ماجرا گناهکار شناخت.

 
کروسون افسر پلیس تنها شاهد ماجرا بود و عکس این دو را از میان مجموعه ای از عکس ها انتخاب کرد و رأی دادگاه فقط با گذشت یک روز از محاکمه صادر شد. به تازگی قاضی خانم شاندینا سیمپسون, جان بون را از اتهام قتل مأمور پلیس تبرئه کرده و او را بیگناه شناخته است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------