خانواده ای که در یک گنبدشیشه ای در قطب شمال زندگی می کنند



یک نیروی بسیارویژه نیاز است تا شما را وادار به مهاجرت به بخش دورافتاده قطب شمال کند اما این دقیقا همان کاریست که این خانواده نروژی شش نفره تصمیم گرفتند در دسامبر 2013 انجام دهند.

برترین ها، یک نیروی بسیارویژه نیاز است تا شما را وادار به مهاجرت به بخش دورافتاده قطب شمال کند اما این دقیقا همان کاریست که خانواده  نروژی شش نفره «Hjertefølger» تصمیم گرفتند در دسامبر 2013 انجام دهند. آن ها یک خانه سه طبقه با پنج اتاق خواب، یک گنبد شیشه ای متشکل از سطح هندسی با ارتفاع 7.5 متر در جزیره Sandhornøya در نروژ ساختند که در هزار کیلومتری شمال اسلو قرار دارد. برای کسانی که نمی دانند، گنبد متشکل از سطوح هندسی، ساختاری است نسبتا کروی که از شبکه پیچیده ای از مثلث ها ساخته شده است.

 

گنبد آن ها از مواد ارگانیک مختلفی از جمله ماسه، آب و گل رس ساخته شده و شکل آن گرما را نگه می دارد و خانواده را از بادهای قوی و بارش های سنگین برف که در این منطقه معمول است، حفاظت می کند. همچین یک محدوده باغ مانند را پوشش می دهد که این خانواده در آن میوه و سبزی پرورش می دهند. این گنبد منظره ای پانوراما از صحرای بکر اطراف و هم چنین شفق شمالی سالانه ارائه می دهد. احساسی که از رفتن به داخل این خانه به شما دست می دهد با حس هر خانه دیگری متفاوت است. فضا منحصربفرد است. خانه آرامش خاصی دارد و می توانید سکوت و آرامش را بشنوید. این پاداش دنبال کردن قلبتان است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون, گنبدشیشه ای

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون, گنبدشیشه ای

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون, گنبدشیشه ای

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون, گنبدشیشه ای

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------