بازگشت «شیء نقره‌ای مرموز»؛ این‌بار در ولز



شیء نقره‌ای مرموز در ولز،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
هنوز هیچ کس مسئولیت این شئ یکپارچه‌ درخشان در ولز را برعهده نگرفته است. نخستین بار در سال 2020 بود که مجسمه‌هایی شبیه این‌ها در نقاطی در سراسر دنیا دیده شدند.

به گزارش فرادید، وقتی کرِیگ مویر حین پیاده‌روی بر فراز یک تپه، این شئ را دید، فکر کرد در حال تجربه‌ی چیزی شبیه فیلم علمی‌تخیلی «برخورد نزدیک از نوع سوم» است. این شئ بسیار مرموز، یک شئ یکپارچه‌ی براق و نقره‌ای در یک نقطه گل‌آلود از ارتفاعات شهرستان پویس در ولز است.

 

مویر که همان نزدیکی زندگی می‌کند، می‌گوید: «وقتی برای اولین بار آن را دیدم، کمی متعجب شدم، چون شبیه یوفو به نظر می‌رسید. شبیه یک ماده فلزی بسیار ظریف، مثل فولاد جراحی بود. این سازه فولادی تقریباً ۳ متر طول داشت و با وجود وزش باد کاملاً صاف و ثابت به نظر می‌رسید. 

 

 

به دنبال ظاهر شدن تعداد زیادی از این اشیاء در سراسر جهان در سال ۲۰۲۰ در جزیره وایت، رومانی و صحرای یوتا، نظریه‌پردازان توطئه حدس می‌زدند این سازه‌ها کار بیگانگان باشد. 

 

از آنجا که هیچ راهی برای رانندگی تا بالای تپه «هِی بلوف» وجود ندارد، مویر می‌گوید شاید این سازه توسط گروهی از افراد حمل شده یا با هلیکوپتر در محل رها شده باشد: «به نظر نمی‌رسد آنجا پرتاب شده باشد، برعکس طوریست که انگار آن را دقیقاً در زمین گذاشتند. با این حال، در اطراف آن نه هیچ مسیر آشکاری است و نه سطح زمین بهم‌خوردگی دارد.» 

 

هنوز هیچ کس مسئولیت این شئ یکپارچه‌ در ولز را برعهده نگرفته است.

 

شیء نقره‌ای مرموز در ولز،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

این سازه شبیه نمونه‌ای است که چهار سال پیش در ساحل کَمپتِن در جزیره وایت یافت شد و ارتفاع آن نیز حدود ۳ متر توصیف شد. 

 

نخستین تک‌سنگ گزارش‌شده در یوتا ابتدا توسط مقامات حیات‌وحش ایالتی مشاهده شد که در حال کمک به شمارش گوسفندان بزرگ‌شاخ از هلیکوپتر بودند. این سازه ۳ متری روی زمین در گذرگاهی از جنس سنگ سرخ کشف شد و متعاقباً توسط اداره مدیریت زمین یوتا از آنجا برداشته شد. سال ۲۰۲۰ گروه ناشناسی به نام «The Most Famous Artist» (مشهورترین هنرمند) در آمریکا مسئولیت این سازه‌ها را بر عهده گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------