"پانارلا", عجیب‌ترین خودروی آینده +عکس



مهم تر از هر چیزی طراحی این خودرو است که از حشرات الهام گرفته شده است و دارای چرخ های بسیار بزرگ در قسمت عقب خودرو است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، با توجه به حجم گسترده ای که شرکت های خودروسازی روی طرح های آینده سرمایه گذاری می کنند به نظر می رسد در سال های بعد شاهد تغییرات گسترده در این زمینه باشیم.

"داوید پانارلا" یکی از طراحان خودرو که تا به حال طرح های بسیار زیادی برای خودروسازان مختلف مانند آئودی کشیده است چندی پیش برای سال 2020 طرحی مفهومی را ارائه کرد.

پانارلاعجیب‌ترین خودروی آینده

او که نام این طرح خود را "Panarella PR5" گذاشته است می گوید آینده خودروسازی دنیا به سمت طرح های عجیب حرکت می کند و مردم نیزبیشتر این خودروها را می پسندند.

بنا به گفته او این خودرو قرار است وارد خیابان ها شود و البته موتوری بسیار پاک و سالم دارد. این خودرو از دو موتور الکتریکی قدرتمند کمک می گیرد که می تواند آن را به سرعت 145 کیلومتر بر ساعت برساند.

پانارلاعجیب‌ترین خودروی آینده

مهم تر از هر چیزی طراحی این خودرو است که از حشرات الهام گرفته شده است و دارای چرخ های بسیار بزرگ در قسمت عقب خودرو است. این چرخ ها در اصل برای ایمنی و همچنین عجیب شدن طراحی به خودرو اضافه شده اند.

با توجه به اینکه این خودرو دارای چرخ هایی خارج از حد معمول است و همچنین طراح آن نیز بسیار خوش بینانه برای آن تصمیم گرفته است تعدادی از خودروسازان این طرح را از عجایب خودروسازی آینده می دانند.

پانارلاعجیب‌ترین خودروی آینده

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------