ماجرای عاشقی یک سرباز جانباز انگلیسی به یک دختر راننده رالي +عکس



ماجرای عاشقی یک سرباز جانباز انگلیسی به یک دختر راننده رالي +عکس
به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: اين سرباز 29 ساله انگليسي "تام نيت وي" نام دارد که دو پا و يک دست خود را در افغانستان از دست داده است. او اخيرا علاقه شديدي به يک راننده مسابقات رالي به نام "راشل پيترسون" 24 ساله پيدا کرده است که آنها را به يک سوژه رسانه اي تبديل کرد.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی
وي ميگويد به محض اينکه براي اولين بار اين دختر را ديدم احساس کردم او همان دختر روياهاي من است و با خودم فکر کردم بايد من کارش باشم. اما اکنون گاهي فکر ميکنم دختر زيبايي مثل او کنار من به کجا خواهد رسيد. اما زمانيکه کنار او هستم هيچ نقصي در خود احساس نميکنم.
او در يک انفجار در سال 2008 در افغانستان دو پا و يک دست خود را از دست داد و ماهها طول کشيد تا بتواند با اندامهاي  مصنوعي خود را به زندگي عادي بازگرداند.او ميگويد هميشه به اين مسئله فکر ميکردم که آيا زني پيداميشود که مرا با اين اندامهاي مصنوعي دوست داشته باشد و عاشق من باشد.
آنها در يک مسابقه رالي که توسط يک موسسه خيريه نظامي برگزار ميشد با هم آشنا شدند. راشل در اين رابطه ميگويد : من از همان ابتداي ملاقات به او علاقه مند شدم اما هميشه نگران بودم که او تصور کند از روي ترحم به او نزديک ميشوم.
او اضافه ميکند : تام با همه مرداني که سابقا ديده ام فرق دارد .او باعث شده است هر مرد ديگري در نظر من کسل کننده به نظر برسد.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------