خوش دست ترین تلفن همراه جهان +عکس



خوش دست ترین تلفن همراه جهان +عکس

" Huang Lu" تلفن همراه ارگونومیکی طراحی کرده است که به عنوان خوش دست ترین تلفن همراه قرار است وارد دنیای فناوری شود.

 

هر روز تلفن های های مختلف وارد بازار می شود در حالی که همه به دنبال بهترین نرم افزار و سخت افزار هستند کسی به سلامت دست خودش فکر نمی کند. سازندگان تلفن همراه این روزها بیشتر به دنبال کسب درآمد از گوشی های حرفه ای هستند و به فرم و راحتی آن دقتی ندارند.

 

" Huang Lu" تلفن همراه ارگونومیکی طراحی کرده است که به عنوان خوش دست ترین تلفن همراه قرار است وارد دنیای فناوری شود. این تلفن همراه با تایید پزشکان برای افرادی ساخته شده است که مرتبا با تلفن همراه صحبت می کنند.

 

خوش دست ترین تلفن همراه جهان

 

طراح این دستگاه می گوید استفاده از تلفن های همراه امروزی به علت آنکه حالت خوبی برای دست گرفتن ندارند میتواند مشکلاتی در قسمت پنجه و مچ دست ایجاد کند در حالی که سلامتی از هر نکته ای در دنیا بالاتر است.

 

خوش دست ترین تلفن همراه جهان

 

" Silkworm" دقیقا به مانند یک دست در راحت ترین حالت طراحی شده است تا دست فرم بدی نداشته باشد. این تلفن همچنین دو صفحه نمایش دارد که باعث می شود پلی میان تبلت و تلفن همراه باشد.

 

دو صفحه ال ای دی که یکی از آن ها در بخش فرم دار تلفن برای شماره گیری و دیگری در قسمت پشت تلفن همراه برای نمایش تصاویر مختلف و کار با سیستم عامل در نظر گرفته شده است.

 

این تلفن همراه اگر وارد بازار شود می تواند آینده این صنعت را حداقل به سمت سلامت بیشتر پیش ببرد. این روزها بسیاری مشکلات آرتوروز را نتیجه استفاده از تلفن همراه می دانند.

 

خوش دست ترین تلفن همراه جهان

 

مشرق نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------