نجاری به سبکی متفاوت +عکس



نجاری به سبکی متفاوت +عکس
"تام اکرت" نجار یکی از ماهرترین افراد در کار با چوب است چرا که او می تواند مجسمه هایی بسازد که به طور باورنکردنی نزدیک به واقعیت هستند.

یکی از هنرهای متفاوت دنیا کار با چوب و نجاری است. بسیاری از نجارها می توانند کارهای خاصی را با چوب انجام دهند اما ساخت مجسمه های واقع گرایانه واقعا کار هر کسی نیست.

"تام اکرت" نجار آمریکایی یکی از ماهرترین افراد در کار با چوب است چرا که او می تواند هر کاری را با استفاده از یک تخته چوب انجام دهد. او می تواند مجسمه هایی بسازد که به طور باورنکردنی نزدیک به واقعیت هستند.

 مجسمه های چوبی , هنرمند

از آنجایی که محسمه های او منحصر به فرد هستند شاید فکر کنید او از وسایل خاصی استفاده می کند در حالی که تمام وسایل او سنتی بوده و هیچ وسیله مدرنی در ساخت این وسایل به کار نرفته است.

او می گوید از کودکی کار با چوب را آغاز کرده است و هم اکنون می تواند مجسمه های خود را در کوتاه ترین زمان به پایان برساند و با این حال هنوز هم مجبور است برای برخی از این محسمه ها بیش از 4 هفته زمان بگذارد.

یکی از کارهای جالب او ایجاد مجسمه های معلق است در برخی از آثار او به نظر می رسد که وسیله ها در ارتفاع خاصی معلق مانده اند. او می گوید ساخت این وسایل خیلی هم آسان نیست به طوری که یک حرکت اشتباه می تواند تمام کار را نابود کند.

 مجسمه های چوبی , هنرمند

 مجسمه های چوبی , هنرمند

 مجسمه های چوبی , هنرمند

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------