بدترین خودروهایی که تا به حال ساخته شده اند!+تصاویر



اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

اخبارگوناگون - بدترین خودروهایی که تا به حال ساخته شده اند!+تصاویر

خودروسازان همیشه در تلاش هستند تا خودروهایی را تولید کنند که در نوع خود بهترین باشند و بتوانند سود خوبی برای سازنده به همراه بیاورند. با این حال حتی بهترین خودوسازان نیز گاهی محصولاتی وارد بازار می کنند که خود فاجعه محسوب می شوند.

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که آن چنان از میزان کارکرد یک خودرو ناراضی بوده اید که با خود فکر کرده اید سازندگان با چه هدفی این اتوموبیل را تولید کرده اند. این سوالی است که شرکت های بسیاری نیز همیشه از خود می پرسند اما پاسخ آن را نمی یابند. در این گزارش نگاهی داریم به تعدادی از بدترین خودروهایی که تاکنون ساخته شده اند.

خودروهایی که در این فهرست قرار گرفته اند یا سازندگانی بسیار مشهور دارند یا اینکه خود محصول توانسته به شهرت دست یابد.

1955 Dodge La Femme

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

در زمانی که حقوق زنان هنوز با حقوق مردان چندان برابر نبود، طراحی با خود فکر کرده که بهتر است محصولی مخصوص خانم ها طراحی کند تا آن ها هم از رانندگی با خودروی مخصوص خود لذت ببرند. سوالی که در ذهن شکل می گیرد این است که آیا این طراح تصور کرده که خانم ها از سایر ماشین ها خوششان نمی آید و به همین دلیل باید خودروی مخصوص خودشان ساخته شود؟ این محصول نه چندان زیبا تنها برای 2 سال ساخته شد و در این مدت زمان نیز به فروش بسیار کمی دست یافت.

1982 Cadillac Cimarron

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

یکی از بزرگ ترین اشتباهات شورلت این بود که خودرویی نه چندان زیبا و جالب را با بدنه ای کمی تغییر یافته دوباره تولید کردند و نام آن را "کادیلاک" گذاشتند این عمل به مقدار بسیار زیادی به شرکت سازنده آسیب زد و تقریبا باعث شد تا نام کادیلاک برای همیشه از سطح خودروها حذف شود.

1974 Mustang II

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

موستانگ اتوموبیلی است که از زمان  ورود به بازار طرفداران بسیاری زیادی داشته است و توانتسه به فروش خوبی نیز دست یابد. اما این محصول نیز زمانی با مشکل طراحی بد مواجه شده است. موستانگ 2 که در سال 1974 وارد بازار شد نشان از گذشته تیره این محصول است. این خودرو علاوه بر این که مشکلات طراحی بسیاری ،همانند قرار گیری باک بنزین در قسمت عقب و آسیب پذیر خودرو، داشت از نظر توان نیز بسیار ضعیف بود و به هیچ وجه لایق نام موستانگ نبود.

2003 Saturn Ion

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

خودرویی که باعث شد تا همگان متوجه شوند در قرن 21 هم همچنان می توان دچار اشتباهات بزرگ شد. این محصول از نظر طراحی داخلی و بیرونی به شدت ایراد داشت و همانند خودرویی بود که میان طراحی زمان های مختلف گیر افتاده است.

1958 Edsel Corsair

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

خودرویی که به شدت با تصادفات و حوادث معروف شده است و یکی از پر ضررترین تولیدات فورد محسوب می شود. شرکت فورد در دهه 1950 نزدیک به 300 میلیون دلار برای ساخت و طراحی این محصول هزینه کرد و در نهایت نیز موفق نشد تا محصولی جالب توجه و حتی متوسط تولید کند.


1981 DeLorean DMC-12

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

خودرویی که در زمان خودش به علت حضور در فیلم " بازگشت به آینده" توانست به شهرتی عظیم دست یابد. بسیاری از طرفداران این فیلم که تصمیم گرفتند تا این خودرو را خریداری کنند مدت کوتاهی از تصمیم خود به شدت پشیمان شدند. بر خلاف ظاهرش این محصول به شدت ضعیف و آهسته بود و با مشکلات فنی بسیاری نیز مواجه بود. طراحی بدنه آن به شکلی بود که در هنگام باران آب به راحتی به داخل بدنه آن نفوذ پیدا می کرد.

1957 Trabant P50

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

این اتوموبیل زمانی ساخته شد که آلمان به دو نیمه تقسیم شده بود و نیمه شرقی آن که تحت کنترل شوروی بود با مشکلات بسیار زیادی مواجه بود. بدنه این محصول از ترکیبی خاص به نام  DuroPlast ساخته شده بود. این ترکیب چوب و پلاستیک و کتان بسیار سبک بود اما مقاومت چندانی از خود نشان نمی داد. موتور این خودر نیز تنها 2 سیلندر داشت و تنها 18 اسب بخار توان داشت. خریداران این محصول برای راه اندازی خودروی خود باید از ترکیب روغن و بنزین استفاده می کردند. موضوعی که باعث شد تا این اتوموبیل آلودگی بسیاری نیز تولید کند. جالب است که بدانید این خودرو در میان معدود اتوموبیل های موجود در آلمان شرقی بود و به همین دلیل فروش خوبی داشت.

2001 Pontiac Aztek

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

یکی دیگر از محصولات شکست خورده قرن اخیر که در هنگام ورود به بازار نشان داد که طراحان هم چنان هم مرتکب اشتباهات بزرگی می شوند. این خودرو ظاهری بزرگ و پلاستیکی داشت و به هیچ وجه نمی توانست نظر هیچ کسی را به خود جلب کند. به گفته افراد بسیاری تولید این محصول همانند سکته قلبی بود که به شرکت پونتیاک وارد شد و در نهایت باعث شد تا این شرکت دچار‌ آسیب های بسیاری شود.

1971 Chevrolet Vega

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

خودرویی که یکی از بی کیفیت ترین محصولات شرکت جنرال موتورز تا به امروز محسوب می شود. این اتوموبیل آن چنان بد طراحی شده بود که پس از گذشت یک سال دچار زنگ زدگی در بخش های محتلفی می شد. موتور آن نیز به شدت داغ می شد و هیچ کس نمی توانست از این اتوموبیل در وضعیت هوایی گرم استفاده کند.

1987 Yugo GV

اخبار,اخبارگوناگون,بدترین خودروها

طراحان این خودرو بیشتر به دنبال این بودند که محصولی طراحی کنند که قیمت نهایی بسیار پایینی داشته باشد و تا حدی هم موفق شدند به این هدف دست یابند. دست یاتن به این هدف باعث شد تا سازندگان این محصول ناچار شوند تا در بخش های کیفیتی بسیاری را فدای قیمت کنند.  شاید بتوان تنها ویژگی مثبت این محصول را وزن کم آن دانست که باعث می شد تا هل دادن آن راحت تر شود.

اخبارگوناگون - بازارخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------