لغو پرواز‌ها در برخی از استان های کشور/ توقف پروازهای فرودگاه امام خمینی



اخبار,اخبار اجتماعی,لغو پرواز به دلیل بارش برف

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از لغو پروازهای تهران و اصفهان از فرودگاه بوشهر خبر داد.

پروازهای فرودگاه بوشهر به مقصد تهران و اصفهان لغو شدند

 

کمال دهقان منشادی در گفت‌وگو با مهر، اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف و لغو پروازهای فرودگاه مهر آباد، پروازهای بوشهر به تهران انجام نمی شود.

 

وی افزود: با توجه به اینکه پروازهای اصفهان به بوشهر از تهران انجام می‌شود، این پروازها نیز فعلا لغو شده است.

 

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر تصریح کرد: از فرودگاه بوشهر هیچ‌گونه مانعی برای پرواز وجود ندارد و تنها دلیل عدم انجام پروازها به این دو استان به دلیل وضعیت جوی آنها است.

 

دهقان منشادی گفت: در صورت ایجاد هرگونه تغییر و انجام پروازها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

توقف پروازهای فرودگاه امام خمینی تا ۸ صبح فردا

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از توقف پروازهای فرودگاه امام خمینی تا ۸ صبح فردا خبر داد.

علی کاشانی حیدری، در گفتگو با مهر اظهار داشت: به دلیل بارش برف و کولاک شدید و کتهش دید افقی، پروازهای این فرودگاه تا ساعت ۸ صبح فردا دوشنبه متوقف شد.

 

وی اضافه کرد: سطوح پروازی فرودگاه امام خمینی(ره) با تلاش همکاران من آماده پرواز است، اما کاهش دید افقی انجام پروازها را ناممکن ساخته است.

 

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: از مسافران محترم تقاضا می شود برای اطلاع از چگونگی پروازهای بعد از ساعت ۸ نیز از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۶۳۳۰ و ۵۱۰۰۱۱۸ اطلاع حاصل کنند.

 

برخی از پروازهای فرودگاه بین المللی شهیدمدنی تبریز لغو شد

برخی از پروازهای فرودگاه بین المللی شهیدمدنی تبریز به دلیل بارش برف و کولاک شدید لغو شد.

به گزارش مهر، پروازهای شماره ۵۶۶۷ و ۵۶۰۷ و ۵۶۴۵  شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تهران - تبریز- تهران و پرواز شماره ۴۱۴۰ شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر عسلویه - تبریز- عسلویه و پرواز شماره ۱۲۷۲ شرکت هواپیمایی قشم ایر در مسیر شیراز- تبریز – تهران به دلیل شرایط جوی فرودگاه مهرآباد باطل شد.

 

همچنین پرواز شماره ۰۴۷ شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تبریز- تهران و پرواز شماره ۹۰۱ شرکت هواپیمایی ایرتور در مسیر تهران – تبریز- مشهد تا اطلاع ثانوی تاخیر داشته و در صورت مساعد شدن هوای فرودگاه مهرآباد انجام خواهند شد.

 

لذا پرواز شماره ۵۶۱۷ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر مشهد - تبریز - مشهد طبق برنامه زمانبندی شده در فرودگاه تبریز انجام پذیرفته است.

 

ضمناً مسافرین محترم به منظور پیگیری وضیعت پروازها می‌توانند پیش از عزیمت به سمت فرودگاه، با شماره تلفن ۱۹۹ از تبریز و شماره تلفن های ۴-۳۵۲۳۴۷۰۱ از شهرستان ها تماس گرفته از وضعیت پروازها مطلع شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------