هوای اصفهان همچنان برای گروه‌های حساس ناسالم است



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,اصفهان

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های محیط ‌زیست اصفهان گفت: امروز با میانگین شاخص کیفی ۱۰۸، هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

 بابک صادقیان در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اینکه میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان ۱۰۸ بوده است، اظهار داشت: روز گذشته هوای اصفهان با شاخص ۹۸ در مرز ناسالم بود و روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کردیم.

 

وی افزود: امروز وضعیت هوا در ایستگاه‌های میدان احمد آباد با شاخص کیفی ۱۰۸،  میدان امام حسین با ۱۱۱، بزرگراه خرازی ۱۱۲، بلوار دانشگاه با ۱۱۲، پروین  ۱۰۵، خیابان رودکی ۱۰۳ و چهار باغ خواجو ۱۰۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت می‌شود.

 

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های محیط ‌زیست اصفهان با اشاره به اینکه شاخص کیفی هوا در بازه ۱۰۰ تا ۱۵۰ نشانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در بازه ۱۵۰ تا ۲۰۰ وضعیت ناسالم برای عموم مردم را نشان می دهد، ابراز داشت: در طول سه روز گذشته میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان نیز به ترتیب ۹۸، ۱۱۳ و ۱۰۵ بود.

 

وی با تاکید بر اینکه در سه روز گذشته وضعیت هوا در ایستگاه‌های سنجش آلودگی شهرستان‌های اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است، بیان داشت: امروز نیز میانگین شاخص آلودگی در کاشان ۱۴۲، مبارکه ۱۰۴ و در نجف آباد ۱۰۶ و ناسالم برای گروه‌های حساس است و در سگزی، خمینی شهر و شاهین شهر نیز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------