18 میلیون فرد سیگاری در کشور وجود دارد



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,فرد سیگاری

مسئول دفتر اعتیاد اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: 18 میلیون سیگاری در کشور وجود دارد و این در حالی است که نیکوتین به عنوان اصلی‌ترین ماده سیگار، بیشترین میزان اعتیاد را در افراد ایجاد می‌کند.

به گزارش ایسنا،  علی اکبر ابراهیمی  در همایش پیشگیری از اعتیاد که در محل فرمانداری شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: در استان اصفهان از هر هزار نفر در جمعیت 15 تا 65 سال، 17 نفر اعتیاد دارند.

مسئول دفتر اعتیاد اداره کل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر 32 هزار فروشنده مواد مخدر در استان اصفهان وجود دارد که شمار بالای آن‌ها به عنوان یکی تهدید مهم تلقی می‌شود.

ابراهیمی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با افزایش تعداد معتادان، آموزش افراد و خانواده‌هاست تا علاوه بر فراگیری مهارت‌های پایه زندگی، شیوه تربیت فرزندان خود را بیاموزند.

وی گفت: اگر مردم از مضرات مواد مخدر جدید آگاه شوند به خوبی به عمق فاجعه سوء مصرف مواد مخدر آشنا شده و همراهی بهتری با مسئولان برای مقابله با این معضل اجتماعی دارند.

مسئول دفتر اعتیاد اداره کل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: شیوه صحیح برخورد و رفتار والدین با فرزندان خود باعث می‌شود تا زمینه‌های اعتیاد و مصرف مواد مخدر در آن‌ها کاهش یابد، اگر فردی تا سن بیست سالگی مواد مخدر را تجربه نکند، در ادامه زندگی مقامت بیشتری در برابر اعتیاد به آن‌ها پیدا می‌کند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: 18 میلیون سیگاری در کشور وجود دارد و این در حالی است که نیکوتین به عنوان اصلی‌ترین ماده سیگار، بیشترین میزان اعتیاد را در افراد ایجاد می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------