شهريور بيشترين تصادفات سال را دارد



اخبار,اخبار اجتماعی, تصدف رانندگی

رئيس پليس راهور ناجا در گفت وگو با مهر، با اعلام اين که در شهريور سال گذشته بيش از ۱۸۰۰ نفر کشته و ۳۱ هزار نفر مجروح شده اند، گفت: فصل تابستان در بين فصول سال بيشترين تردد، کشته و مجروح حوادث رانندگي را به خود اختصاص داده است. از اين رو با ابلاغ صورت گرفته ماموران پليس راه با متخلفاني که با انجام رانندگي پرخطر جان خود و ديگران را به مخاطره مي اندازند، به شدت برخورد مي کند.

به گزارش خراسان، سردار تقي مهري افزود: بر اساس آمارها در بين ماه هاي تابستان پرترددترين ماه که بيشترين تصادفات را به خود اختصاص داده است شهريورماه اعلام شده است.

وي با تاکيد بر اين که ۳۳ درصد کشته هاي تصادفات در شهريورماه سال گذشته و در پي واژگوني خودروهاي سواري جان خود را از دست داده اند، افزود: مهمترين علت اين حوادث خستگي و خواب آلودگي و بي توجهي به جلو به خصوص در جاده هاي کفي و يکنواخت بوده است، از اين رو ضرورت دارد رانندگان هنگام تردد در اين جاده ها حتماً زماني که احساس خستگي کردند در توقفگاه هاي تعبيه شده ساعاتي را استراحت کنند.سردار مهري از برخورد شديد با تخلفات حادثه ساز در شهريورامسال خبر داد و گفت: خودروي رانندگان پرخطري که دو تخلف حادثه ساز همزمان داشته باشند، بدون اغماض، ۷۲ ساعت توقيف مي شود.

وي در ادامه به کمک همياران پليس و ماموريتي که به صورت ويژه بر عهده همياران پليس قرار داده شده است، اشاره کرد و گفت: همکاران ما در خودروها، همياران پليس هستند که حتماً در طول سفر نسبت به رعايت قوانين و مقررات رانندگي توسط والدين خود بايد توجه کافي را داشته باشند و تذکرات لازم را اعلام کنند.رئيس پليس راهور همچنين از افزايش تصادفات جرحي خبر داد و گفت: با وجودکاهش کشته هاي تصادفات رانندگي، تصادفات جرحي افزايش قابل توجه داشته است.

اخبار اجتماعی - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------