مستمری بازنشستگان در سال ۹۶ افزایش می یابد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش مستمری بازنشستگان در سال ۹۶ خبرداد.

به گزارش مهر، سید تقی نوربخش، صبح جمعه در پیاده روی جامعه کارگری به مناسبت هفته کاروکارگر، اظهار کرد: درباره همسان سازی دو اتفاق خوب رخ داد. اولین اتفاق این است که مجلس تصویب کرد همه بدهی های سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود و اتفاق دوم هم این است که همسان سازی با تامین منابع انجام شود.

 

وی افزود: درباره درمان هم علی رغم مشکلات جدی، باید یادآور شد پرداخت از جیب، رقم قابل توجهی کاهش یافته است. در سال ۹۲ هفت هزار میلیارد تومان هزینه درمانی پرداخت شده ولی در سال ۹۵ حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

نوربخش با بیان این که در استان گلستان امیدواریم عملیات سه مرکز درمانی آغاز شود و تا کنون هم پنج مرکز افتتاح شده است، تصریح کرد: به عنوان کسانی که وظیفه خود را صیانت از اموال شما می دانیم، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اموال به غارت رفته شما به حکم دستگاه قضایی برگشت داده شد و ۴۰۰ میلیارد تومان اموال به غارت رفته دیگر هم در دستگاه قضایی است.

 

وی اضافه کرد: خوش بختانه با پیگیری دستگاه قضایی حدود هزار میلیارد تومان برگشت داده می شود و ۱۳۸ شرکت که تقریبا شرکت های سود ده سازمان بودند هم برگشت داده شد.

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: در سال ۹۶ طرح کرامت رضوی که سفر رایگان به مشهد است یک و نیم برابر می شود و از ۱۱ اردیبهشت ۴۰ هزار نفر توسط سازمان تامین اجتماعی به مشهد مشرف می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: چهار بیمارستان در نقاط محروم افتتاح می شود که از این تعداد دو بیمارستان ۱۱ اردیبهشت افتتاح خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------