کامبک مردان مورینیو برای انتقام از رونالدو و یوونتوس/ برتری منچسترسیتی، بایرن و رئال مقابل حریفان



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار یوونتوس و منچستریونایتد

مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در شهرهای مختلف قاره سبز پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه یوونتوس در خانه مقابل تیم منچستریونایتد شکست خورد.

به گزارش فارس، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در شهرهای مختلف قاره سبز پیگیری شد که بدون شک مهم‌ترین دیدار شب چهارم مصاف تیم های یوونتوس و منچستریونایتد در تورین که در این دیدار تیم منچستریونایتد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

 

برنامه کامل مسابقات در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:

 

گروه  E

بایرن مونیخ 2 -  آ اک آتن صفر

در این دیدار لواندوفکسی در دقایق 31 و 71 گل های بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا مردان باواریا با این پیروزی 10 امتیازی شده و در با قدرت در صدر جدول باشند.

 

بنفیکا  یک - آژاکس یک

در این دیدار ابتدا جوناس در دقیقه 29 برای بنفیکا گلزنی کرد، اما در ادامه و در دقیقه 61 دوشان تادیچ گل تساوی را وارد دروازه بنفیکا کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

در گروه E و تا پایان روز چهارم؛ بایرن مونیخ با 10 امتیاز صدرنشین است و آژاکس با 8 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. بنفیکا 4 امتیازی سوم و آ اک آتن صفر امتیازی در جایگاه چهارم قرار دارد.

 

گروه  F

لیون 2 - هافن هایم یک

لیون در خانه به مصاف تیم هافن هایم رفت که در پایان مقابل این تیم آلمانی متوقف شد.

 

نبیل فکیر در دقیقه 19 و دومبله در دقیقه 28 ابتدا برای لیون گلزنی کردند اما در ادامه هافن هایم با گلزنی آندره کراماریچ در دقیقه 65 و پاول کادربک در دقیقه 90+2 کار را به تساوی کشاندند تا این دیدار با تقسیم امتیازها به پایان برسد.

 

منچسترسیتی 6 - شاختار صفر

منچسترسیتی با یک نمایش مقتدرانه در خانه 6 بر صفر شاختار را برد. ژسوس در دقایق 24 و 71  (هر دو از روی نقطه پنالتی) و 2+90 ، سیلوا در دقیقه 13، استرلینگ در دقیقه 49 و محرز در دقیقه 84 برای سیتی گل زدند.

 

گروه G

ویکتوریا پلژن صفر - رئال مادرید 5

رئال مادرید در خانه ویکتوریا پلژن با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید. بنزما در دقایق 21 و 37، کاسیمیرو در دقیقه 23، بیل در دقیقه 40 و کروس در دقیقه 67 برای قهرمان اروپا گل زدند.

 

در جدول این گروه رم و رئال 9 امتیازی نسبت به زسکای چهار امتیازی شانس بیشتری برای صعود دارند.

 

گروه  H

یوونتوس یک - منچستریونایتد 2

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------