فولاد برابر نفت شکست خورد/ پیکان و پارس‌جنوبی به تساوی رضایت دادند



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر فوتبال

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز جمعه با پیروزی تیم نفت تهران برابر فولاد خوزستان و تساوی پیکان و پارس جنوبی پیگیری شد.

به گزارش مهر، تیم‌های پیکان و پارس جنوبی جم، راس ساعت ۱۵ امروز جمعه در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید. علی دشتی در دقیقه ۲۷ برای تیم پارس جنوبی گل زد و «کنت ایکه چوکو» هم در دقیقه ۶۷ گل تساوی پیکان را به ثمر رساند.

 

در دیگر دیدار این هفته نیز تیم‌های نفت تهران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه  ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید. حسن بیت سعید در دقایق ۹ و ۸۶  برای تیم فولاد گلزنی کرد و سید امین منوچهری نیز در دقیقه ۸۷ برای تیم نفت گل زد.

 

در دیگر دیدارهای امروز تیم‌ گسترش فولاد با نتیجه یک بر صفر در تبریز مغلوب ذوب‌آهن شد و تیم‌ سیاه‌جامگان هم در مشهد با ۲ گل توانست سپیدرود رشت را شکست دهد.

 

تیم پرسپولیس هم عصر امروز تراکتورسازی تبریز را در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

 

همچنین تیم فوتبال استقلال روز گذشته، توانست در نخستین دیدار هفته هفدهم با سه گل، همنام خوزستانی خود را در اهواز شکست دهد و با سه امتیاز شیرین به تهران بازگردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------