دل من از فولادی ها پر است / اولویت من رفتن به استقلال است اما نمی دانم سرمربی‌اش کیست!



اخبار,اخبارورزشی,بختیاررحمانی

بختیار رحمانی در مورد آینده فوتبالی‌اش، موضوع کارت پایان خدمت، پیشنهاد از سوی باشگاه استقلال و همچنین گلایه‌هایش از باشگاه فولاد خوزستان صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

 

* در روزهایی که از فوتبال دور هستی چه می‌کنی؟
- خدا را شکر در کمپ تیم ملی حضور دارم اما در این چند ماه که از فوتبال دور بودم خیلی تلاش کردم و تمریناتم را ادامه دادم و شرایط خوبی دارم و با پیگیری‌هایی که کی‌روش و کفاشیان انجام دادند در کمپ تیم ملی زیر نظر پزشکان کار می‌کنم و خوشبختانه مشکلی هم ندارم.

 

* وضعیت سربازی‌ات به کجا رسید؟
- ان‌شاءالله در این هفته این مسئله هم مشخص می‌شود و پرونده‌‌ام در حال درست شدن است و ان‌شاءالله که در این هفته وضعیت من هم مشخص می‌شود.

 

* به نظر می‌رسد هنوز هم بازیکن مورد علاقه کی‌روش هستی که در این روزهایی که از فوتبال دوری باز هم هوای تو را دارد.
- این مسئله بستگی به خودم دارد. اینکه فدراسیون فوتبال از من حمایت می‌کند و در کمپ تیم ملی هستم نشان می‌دهد که فراموش نشده‌ام و همه چیز بستگی به عملکرد خودم دارد که در لیگ چطور بازی کنم تا بتوانیم دوباره به تیم ملی برگردم.

 

* یعنی این احتمال وجود دارد که در لیگ پانزدهم تو را در یکی از تیم‌های لیگ برتری ببینیم؟
- برای حضورم در لیگ هنوز تصمیمی نگرفتم اما باید در ابتدا ببینیم تکلیف فولاد خوزستان چه می‌شود اما چند پیشنهاد دیگری دارم که تا یکی دو هفته آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

 

* گویا قراردادت هم با فولاد به پایان رسیده و بازیکن آزادی محسوب می‌شوی.
- قرارداد من با فولاد تمام شده است.

 

* پیشنهادهایی که از آنها نام می‌برند ایرانی هستند یا خارجی؟
- پیشنهادهای من داخلی هستند.

 

* شنیده‌ایم استقلال هنوز هم مانند سال گذشته به دنبال این است که تو راهی این تیم شوی خودت این مسئله را تأیید می‌کنی؟
- استقلال نه تنها پارسال بلکه چند سالی است به دنبال این است تا من آبی‌پوش شوم و امسال هم به من پیشنهاد داده‌اند اما باید ببینیم چه خواهد شد.

 

* یعنی اگر علیرضا منصوریان به استقلال برود با توجه به سابقه همکاری تو با او در تیم ملی امید باز هم شاگرد منصوریان خواهی شد؟
- علیرضا منصوریان مربی بسیار بزرگی است و من قلباً‌ او را دوست دارم و تنها همکاری ما با هم در تورنمنتی بود که تیم ملی امید در قطر در آن شرکت کرد که توانستیم در آنجا قهرمان شویم. آنجا با تیم‌های قوی بازی کردیم.

 

همه می‌دانند که من منصوریان را دوست دارم و به خاطر موفقیت‌هایش در نفت به او تبریک می‌گویم اما اولویت من رفتن به استقلال بود ولی هنوز مشخص نیست وضعیت کادر فنی این تیم چه خواهد شد اما به هر حال در استقلال باید برخی مسائل روشن شود چرا که اگر بخواهم به استقلال بروم هنوز نمی‌دانم سرمربی این تیم کیست اما باید بدانم چه خواهد شد تا بتوانیم در آینده یک تصمیم درست بگیریم.

 

* با این حساب به نظر می‌رسد دیگر تو را در لباس فولاد نخواهیم دید؟
- واقعیتش این است که خیلی دوست دارم در فولاد بمانم اما یکسری مسائل در این باشگاه پیش آمده که خودتان در جریان هستید شما به من بگویید که اگر الان به باشگاه فولاد بروم با چه کسی باید در این باشگاه صحبت کنم؟ من برای حضورم در کمپ تیم ملی نیاز به نامه‌ای از باشگاه فولاد خوزستان داشتم تا آن را به فدراسیون فوتبال بدهم اما هیچکس در باشگاه فولاد نبود و متأسفم که کسی نبود پاسخی به این درخواست بدهد تا من در اختیار کمپ تیم ملی باشم و واقعاً نمی‌دانم در اهواز چه می‌گذرد.

 

منی که کاپیتان تیم فولاد خوزستان بودم و سال ها در این تیم بازی کردم آیا حقم این بود با من اینطور رفتار شود؟ متأسفانه در اهواز همه در پشت پرده برای هم تصمیم می‌گیرند و من هم از چیزی خبر ندارم. اما ان‌شاءالله هر چه که هست به صلاح مردم خوزستان باشد و به فوتبال خوزستان کمک شود. اینطور اصلاً خوب نیست چرا که حدود سه چهار هفته است مدیرعامل باشگاه رفته و کسی هم از چیزی خبر ندارد اما ان‌شاءالله که همه چیز درست شود.

 

* به نظر می‌رسد دل پُری از فولادی‌ها داری؟
- یک سالی است که دل من از اهوازی‌ها پر است و در این چند سال هم که در فولاد ماندم به خاطر مردم بود و خوشبختانه در فولاد همه چیز به دست آوردم.

 

* گویا وضعیت اسکوچیچ هم با فولاد مشخص نیست در حالی که گفته می‌شود او قرارداد بسته اما مسئول هیأت فوتبال خوزستان روز گذشته اعلام کرد که اسکوچیچ می‌تواند با هر تیمی مذاکره کند.
- شما بهتر می‌دانید قرارداد داخلی تا الان معتبر است اما اینکه اسکوچیچ چرا به هیأت فوتبال نرفته این طور که من پرسیدم خارجی‌ها خیلی لزومی ندارد به هیأت فوتبال بروند اما چیزی که مشخص است این است که همه به هم دروغ می‌گویند چرا که چیزهایی که می‌شنوم دروغ هستند و اینکه پشت پرده چه داستانی است را من نمی‌دانم اما نه می‌توانیم بگویم اسکوچیچ می‌رود و نه می‌توانم بگویم می‌ماند.

 

* بختیار رحمانی امسال پیراهن کدام تیم را به تن می‌کند.
- واقعاً خودم هم نمی‌دانم. خودتان از استقلال گفتید و باید بگویم این باشگاه در حالی به  من پیشنهاد داده که هیچ چیز مشخص نیست البته با ناراحتی‌هایی که با فولادی‌ها دارم اما دوست دارم در این تیم بمانم اما آنجا هم چیزی مشخص نیست و واقعاً در این شرایط تصمیم گرفتن برای من سخت است.

 

* امسال در تیم‌های نظامی بازی می‌کنی یا می‌توانی به تیم‌های دیگر بروی؟
- چرا بازی نکنم؟ از اول فصل هم گفتم که در این 9 ماه به دنبال کارهایم بودم و به همین دلیل به تمرینات برگشتم حتی باید بگویم که من دو بار در دادگاه تبرئه شدم و همه مدارکم را به دست مسئولان بسیج نیروی مقاومت داده‌ام و اگر بگویند مشکلی دارم شک نکنید چهار دست و پا به خدمت سربازی می‌روم اما من 13 تا 14 سال است در رده‌های مختلف برای تیم ملی بازی کردم و خیلی این مسائل برایم فرق نمی‌کند مگر در این یکسال که پول نگرفتم عمرم تمام شد؟! بحث من بحث پول نیست اما باور کنید پرونده من هیچ مشکلی ندارد.

 

* نظرت درباره این شایعه که در زمان دفاع مقدس پدرت در جنگ حضور داشته اما برای ایران نمی‌‌جنگیده چیست؟
- این حرف هم خنده‌دار است. پدرم من متولد اسلام‌آباد غرب است اما برخی همه کار کردند تا من را در بهترین سال فوتبالم به زمین بکوبند.

 

شرایط من به گونه‌ای بود که از پرتغال پیشنهاد داشتم و مدارک آن هم پیشنهاد است حتی دو تیم قطری هم خواستار حضور من در تیم‌شان بودند. حتی تیمی از لیگ اسپانیا من را می‌خواست و باید بگویم که از روسیه هم پیشنهاد داشتم حتی ایناسیو که مربی خودم من در فولاد بود تلاش زیادی کرد به پرتغال بروم. اما متأسفانه در بهترین سال فوتبالی‌ام مرا زمین زدند.

 

* شاید اگر در هفته اول لیگ برتر مقابل تراکتورسازی بازی می‌کردی سرنوشتت اینطور رقم نمی‌خورد.
- اولین بازی ما در لیگ با تراکتورسازی بود و من در فرودگاه بودم که به من گفتند حق بازی نداری. در همان زمان فولاد نوین یک بازی با تیم شهر من داشت بعد وقتی که من نتوانستم فولاد را مقابل تراکتورسازی همراهی کنم به آن بازی رفتم که متأسفانه آنجا مصدوم شدم البته احساس می‌کنم در برزیل زانوی من خیلی بد پیچید و در آن بازی هم تا پایم را در بازی گذاشتم بدون هیچ برخوردی پایم مصدوم شد اما همه چیز را دست قسمت گذاشتم و مطمئن باشید که امسال پرقدرت‌تر از همیشه به لیگ برتر برمی‌گردم.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------