رحمتی: با کسی بد باشم صورتم داد می زند / همسرم می گوید تو بیا بچه ها را نگه دار که من بروم!



اخبار,اخبارورزشی,مهدی رحمتی

دروازه بان تیم استقلال گفت: «نامه هایی در تمرینات به من داده می شود و وقتی آنها را می خوانم تا یک ساعت حالم خوب نیست و توی لک هستم.»

 سید مهدی رحمتی در برنامه خندوانه درباره اینکه از چه زمانی دروازه بان شد عنوان کرد: «من اصلا دوست نداشتم دروازه بان باشم. اولین پستم دفاع راست بود. بعد هافبک راست و بعد فوروارد. بعد یک دفعه برگشتم به عقب. یک بازی داشتیم که دروازه بان نیامده بود و من را گذاشتند و از بعد از آن هم چون خیلی خوب کار کردم همیشه من را گذاشتند.»

 

وی درباره اینکه آیا تا به حال گل زده است یا نه گفت: «بله، پنالتی زدم و گل شد. حال خوبی است. وقتی همیشه گل می خوری یک بار هم گل بزنی خوب است. همه فشارها روی دروازه بان است. بقیه شاید اشتباه کنند و کسی پشت شان باشد که جمع کند اما دروازه بان حق ندارد اشتباه کند.»

 

دروازه بان فصل گذشته پیکان درباره اینکه به خودش چه نمره ای می دهد بیان داشت: «15، 16 می دهم. شاید 17 هم بتوانم بدهم.»

 

وی درباره اینکه آیا از کارلوس کی روش دلگیر است یا نه گفت: «نه، از کی روش دلگیر نیستم.»

 

رحمتی درباره اینکه آیا از کفاشیان دلخور است اظهار داشت: «از کفاشیان شاید دلخور باشم. وقتی بازیکنی به عرصه ملی می رود خیلی از چیزهایی که در زندگی اش باشد را نداشته باشد. من متوجه نشدم علی، پسرم چطور 7 سالش شد. عطا وقتی به دنیا آمد که من با تیم ملی در ازبکستان بودم.»

 

وی ادامه داد: «من دوست دارم حقیقت را بگویم و از دروغ بیزارم. از اینکه برای محافظه کاری کاری کند گریزانم. با کسی بد باشم صورتم داد می زند.»

 

رحمتی درباره اینکه آیا سوتی داده است یا نه گفت: «زیاد سوتی دادم. برخی اوقات اشتباه است. وقتی تیم جلو است و اشتباه می کنی، برخی به حالت نیشخند رد می کنند ولی وقتی در بازی حساس باشد شرایط سخت می شود.»

 

وی ادامه داد: «در فوتبال و دروازه بانی شما باید در صدم ثانیه تصمیم بگیری. مقابل الریان قطر یک اشتباه کردم. این را نگفته ام اما می گویم که قبل از آن بازی عطا، پسر کوچکم عفونت خونی داشت و سه روز در بیمارستان بستری بود. ذهنم درگیر بود. من دندان هایم را چک کردم و یکی از دندان ها باید عصب کشی می شد. وقتی پرواز انجام شد درد بدی گرفتم و کلی ژلوفن خوردم که دردم کم شود. در کل بازی با الریان رویم تاثیر گذاشت و با اشتباه من تیم باخت. با این وجود کادر فنی و بازیکنان می دانستند چه اتفاقی رخ داده است.»

 

رحمتی خاطرنشان کرد: «دروازه بان اول باید جسارت داشته باشد. وقتی تیم ملی هستی، بار 75 میلیون آدم روی دوشت هست. وقتی توپ از دروازه ات رد شود وارد دروازه ایران شده است. بعد باید تمرین کنی. حمید بابازاده مربی ام می گوید که همیشه دستت را جلوی صورتت بگذار تا کنار را نبینی و فقط جلو را ببینی.»

 

وی درباره اینکه آیا در کودکی شیطان بوده است یا نه گفت: «من در کودکی خیلی آرام بودم ولی علی و عطا خیلی شیطنت می کنند. تا جایی که همسرم تماس می گیرد و می گوید تو بیا که من بروم!»

 

رحمتی درباره اینکه از چه چیزی ناراحت می شود اظهار داشت: «ناراحتی آشنایان من را ناراحت می کند. نامه هایی در تمرینات به من داده می شود و وقتی آنها را می خوانم تا یک ساعت حالم خوب نیست و توی لک هستم.»

 

وی در پاسخ به درخواست رامبد جوان مبنی بر اینکه کمی برای بینندگان خندوانه بخواند گفت: «من اصلا نمی توانم بخوانم.»

 

در این بخش، علی رحمتی فرزند دروازه بان استقلال گفت: «آقا رامبد! توی ماشین می خواند حال کنید.»

 

رحمتی در این باره اظهار داشت: «هر زمان می خواهیم به ماشین برویم علی یک آهنگ دارد و عطا یک آهنگ دارد. آن قدر آنها را گوش کردیم حفظ شدیم.»

 

وی درباره اینکه آیا به مرگ فکر می کند یا نه بیان داشت: «به مرگ فکر نمی کنم اما نمی ترسم و همیشه آمادگی اش را دارم.

اخبار,اخبارورزشی,مهدی رحمتی

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------