واکنش رضاییان به خبر قهرش از اردوی دوبی



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقاترامین رضائیان

رضائیان که پیش از جدال برابر الهلال با شایعه قهر از اردوی این تیم به دلیل نبودن در ترکیب اصلی مواجه شد، در گفتگویی ضمن تکذیب این مسئله در خصوص شرایط پیش از جدال برابر الوحده صحبت کرد.

از شایعات خسته شدم لطفا بس کنید

من هیچ وقت قهر نکردم حتی زمانی که در ترکیب نبودم. اگر به دنبال قهر و ایجاد حاشیه بودم که در ابتدای فصل با توجه به عدم حضورم در ترکیب این کار را می کردم. من گفتم امسال آمدم تا به پرسپولیس کمک کنم و هر چه در توانم هست بگذارم. به خاطر اتفاقات سال گذشته آمدیم تا در کنار هم همه چیز را جبران کنیم. ان‌شاالله پرسپولیس قهرمان شود و کسانی که اینگونه به دنبال حاشیه‌سازی هستند نمی دانم چرا خسته نمی شوند؟ من خسته شدم از حاشیه سازی اما با انگیزه بیشتر به کارم ادامه می دهم. کسانی که این حاشیه را درست می کنند به دنبال چند نسخه فروش بیشتر و کلیک بیشتر هستند و این درست نیست که به خاطر مصالح خودشان با دروغ های شان باعث رنجش هواداران میلیونی پرسپولیس شوند. 

 

امیدواریم اردو امارات را با شکست الوحده پایان دهیم

تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و انگیزه زیادی داریم تا با پیروزی از زمین خارج شویم. الوحده تیم خطرناک و خوبی است اما ما برای شکست حریف اینجا جمع شده ایم و تنها به دنبال پیروزی در این بازی خارج از خانه هستیم تا شرایط مناسبی در جدول به دست بیاوریم. 

 

با بازی خوب به برانکو هدیه تولد می دهیم

جا دارد پیشاپیش تولد پروفسور را به ایشان تبریک بگویم و برای او بهترین اتفاقات ممکن را آرزو کنم. مطمئنا بهترین خواسته‌ و آرزویی که می توانم برای ایشان داشته باشم قهرمانی پرسپولیس است چون می دانم همه ما در این مسیر و هدف حرکت می کنیم. انشالله که بتوانیم بازی خوبی را در ادامه انجام دهیم و با پیروزی‌های و عملکرد خوب به او کادوی مناسبی بدهیم. 

 

اخبار ورزشی ونتایج مسابقات_تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------