حمایت از قلعه‌نویی؛ تمام!



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارقلعه نوعی

تصمیم هیات‌مدیره باشگاه بعد از باخت مقابل فولاد

حمایت از قلعه‌نویی؛ تمام!

کامران صاحب‌پناه به‌عنوان رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال، در آستانه نخستین جلسه هیات‌مدیره، حمایت همه جانبه خود را از امیرقلعه‌نویی اعلام کرده است.

باخت استقلال به فولاد، زیاد شدن اختلاف امتیاز با صدر و کمرنگ شدن شانس قهرمانی تیم، در کنار شایعات حضور علیرضا منصوریان در استقلال وقتی با برگزاری اولین جلسه هیات‌مدیره باشگاه مصادف می‌شود، خواه ناخواه گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال تغییر و تحول در کادر فنی تیم به وجود می‌آورد. با اینکه چنین گمانه‌زنی‌هایی در لیگ ایران یکی از کلیشه‌ای‌ترین بحث‌ها به حساب می‌آید و همه می‌دانند که در نهایت نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت اما طبیعی است که همیشه صدایی از گوشه و کنار ذهن با موج حرف و حدیث‌ها همراه شود.


مثل همین الان که هیچ‌کس به احتمال برکناری قلعه‌نویی هم فکر نمی‌کند اما باز هم وقتی صدای اعتراض‌ها به وضعیت فعلی استقلال بلند و بلندتر می‌شود، در ذهن ناخودآگاه این تصور ایجاد می‌شود که مبادا ناگهان جلسه هیات‌مدیره نتایج دیگری در بر داشته باشد!؟ به خاطر همین اما و اگرهاست که کامران صاحب‌پناه به‌عنوان رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال، در آستانه نخستین جلسه هیات‌مدیره، حمایت همه جانبه خود را از امیرقلعه‌نویی اعلام کرده است.


با اینکه صاحب‌پناه هم می‌داند که بازی با فولاد خوزستان تا چه اندازه برای این تیم اهمیت داشته اما برای تلطیف کردن جو عمومی تیم، تأکید می‌کند که باید استقلالی‌ها جنبه باخت هم داشته باشند و به این برد و باخت‌‌ها عادت کنند: «به هر حال فوتبال است و باید به این برد و باخت‌ها عادت کنیم. من نمی‌خواهم شکست استقلال را توجیه کنم اما باید ظرفیت باخت را داشته باشیم. البته می‌توانستیم 3 امتیاز بازی با فولاد را بگیریم و به آن هم احتیاج مبرم داشتیم اما این اتفاق رخ نداد و حالا دیگر نباید حسرت بخوریم.»


فاز دوم صحبت‌های ریاست هیات‌مدیره بعد از آرام کردن هواداران و دعوت استقلالی‌ها به آرامش در برابر این باخت، معطوف می‌شود به امید دادن بابت شرایطی که باشگاه پیش رو دارد و شانس قهرمانی که برخلاف اعتقاد خیلی‌ها، هنوز از دست نرفته است. به همین دلیل است که او در این فاز از صحبت‌های خود به شانس قهرمانی استقلال تأکید می‌کند: «ما همچنان به قهرمانی در این فصل امیدواریم و من نمی‌توانم بگویم که شانس قهرمانی از دست رفته است. به هر حال تیم‌های دیگر نیز لغزش خواهند داشت و استقلال می‌تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند. من به قهرمانی امیدوارم اما از کسب سهمیه مطمئن هستم.»


فاز سوم اما به قبول کاستی‌ها، ضعف‌ها و مشکلاتی است که همچنان در استقلال وجود دارد. صاحب‌پناه که در ابتدا هواداران را به آرامش فراخوانده و به آنها بابت شانس قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی امید داده، حالا نشان می‌دهد که ضعف‌های موجود در تیم را قبول دارد: «مشکلات زیادی در تیم وجود دارد که باعث شکست‌های اخیر شده است. اصلی‌ترین مشکل ما نیز نداشتن ملی‌پوشان در مقاطع مختلف فصل بوده است و این موضوع کمر استقلال را شکسته است چون ملی‌پوشان زیادی هم در اردوی تیم ملی داریم. قلعه‌نویی مسوول فنی تیم است و حق انتقاد از بازیکنانش را دارد.»


همه اینها در کنار تأکیداتی که به حمایت از کادرفنی می‌شود، تا حدودی می‌تواند موضوعات مورد بحث در جلسه‌ای که هیات‌مدیره باشگاه پیش رو دارد را روشن کند. هیات‌مدیره در این جلسه خود نه قصدی برای مواخذه دارد، نه اولتیماتوم و نه جریمه که به اعتقاد آنها هنوز هیچ چیز برای استقلال از دست نرفته اما با وجود اینها موضوع اصلی بحث قطعاً راه‌حل‌هایی را برای خروج از شرایط فعلی در بر می‌گیرد. در این جلسه قرار است درباره راه‌حل‌های مفید مورد نظر برای رهایی استقلال از مشکلات موجود صحبت شود. به شرط اینکه این صحبت‌ها نتیجه هم بدهد و بتواند تغییری در رویه تیم ایجاد کند.



صاحب‌پناه: خبری از جریمه و توبیخ هم نیست
کامران صاحب‌پناه، رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال با اشاره به برگزاری هیات‌مدیره در هفته جاری می‌گوید: «روز سه‌شنبه (فردا) بعد از مدت‌ها با دیگر اعضای هیات‌مدیره دور هم جمع می‌شویم تا درباره مسائل روز باشگاه صحبت کنیم. البته ما مثل همیشه حمایت خود از قلعه‌نویی و کادرفنی را اعلام می‌کنیم اما نتایج بازی‌های اخیر را بررسی می‌کنیم. قطعا خبری از جریمه و توبیخ نخواهد بود زیرا الان زمان حمایت و انگیزه دادن به تیم است.» صاحب پناه در خصوص اضافه شدن سبک دست به هیات‌مدیره استقلال نیز می‌گوید: «من در جریان این مساله هستم و این موضوع در مراحل نهایی به سر می‌برد. سبک دست نماینده اسپانسر است و می‌تواند کمک شایانی به هیات‌مدیره کند.»

 

اخبار ورزشی - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------